نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1396 - 14:38   |   کد مطلب: 24487
در آستانه به رسمیت شناختن احتمالی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی
آمریکا به سفارتخانه‌های خود در سراسر جهان دستور داده تدابیر امنیتی را تشدید کنند
طبق گزارش رسانه آمریکایی، وزارت خارجه این کشور در آستانه اعلام احتمالی انتقال سفارت واشنگتن در رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس، به تمام سفارتخانه‌های واشنگتن در جهان هشدار امنیتی صادر کرده است.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛

در حالی که هشدارهای بین‌المللی به اقدام احتمالی دونالد ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو به بیت‌المقدس ادامه دارد، وزارت خارجه آمریکا به تمام سفارتخانه‌های این کشور دستور داده تدابیر امنیتی را افزایش دهند.

بامداد امروز سه شنبه کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا اعلام تصمیم نهایی درباره انتقال سفارتخانه از تل‌آویو به قدس را به بعد از روز دوشنبه موکول کرد.

«هوگان گیدلی» معاون سخنگوی کاخ سفید گفت ترامپ هنوز به نتیجه‌ای درباره اینکه سفارتخانه آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل کند یا نه، نرسیده است.

به گفته وی، فعلا اقدامی در این باره انجام نخواهد شد و در روزهای آتی، تصمیمات متعاقب اعلام می شود.

این در حالی است که پیشتر منابع آگاه گفته بودند ترامپ روز دوشنبه دستور انتقال سفارتخانه را امضا و روز چهارشنبه نیز قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام خواهد کرد(جزئیات بیشتر).

حالا رسانه آمریکایی گزارش داده که در استانه انجام چنین اقدام احتمالی، وزارت خارجه آمریکا به سفارت‌خانه‌های این کشور در سراسر جهان برای تقویت تدابیر امنیتی هشدار داده است.

یک مقام این وزارتخانه به پولیتیکو گفت: «اعلامیه مربوط به اورشلیم(بیت‌المقدس) مرا درباره پاسخ‌های خشونت‌آمیزی که سفارت‌هایمان را تحت تاثیر بگذارد، بسیار نگران کرده است. امیدوارم که من در اشتباه باشم».

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار