نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1396 - 14:37   |   کد مطلب: 24485
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در شرایط اسکان موقت هستند و 90 درصد از آنها در چادر و تنها 10 درصدشان در کانکس زندگی می‌کنند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی

با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: مردم مناطق زلزله‌زده در حال حاضر در شرایط اسکان موقت هستند که این اسکان موقت در 90 درصد در چادرها انجام و تنها 10 درصد در کانکس زندگی می‌کنند.

وی افزود: کار بازسازی هنوز شروع نشده و تنها در بخشی مناطق کار آواربرداری برای خروج زباله‌های ساختمانی از منطقه در حال انجام است تا زمینه برای بازسازی فراهم شود. 

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار برآورد خسارات واحدهای مسکونی و تشکیل پرونده‌ها برای این منظور هنوز در حال انجام است و پس از این مرحله کار آواربرداری از مناطق و خروج نخاله‌های ساختمانی برای شروع بازسازی‌ها انجام می‌شود.

تجری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی دانش‌آموزان و دانشجویان ما در شرایط سختی به سر می‌برند و دانش‌آموزانی که امسال قرار است در کنکور سال 97 شرکت کنند علاوه بر مشکلات پیش آمده از نظر روحی و روانی نیز شرایط مساعدی ندارند اما متأسفانه وزارت علوم اقدام خاصی را تاکنون برای آنها نکرده است.

وی در پایان گفت: در حوزه جهاد کشاورزی و جبران خسارات وارده بر روی دام‌ها با اینکه تصمیمات خوبی در سطح دولت انجام شده اما اقدامات خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار