نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آذر 1396 - 9:10   |   کد مطلب: 24456
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
نهادهای اشتغال‌زا در بودجه جدید موردتوجه قرار گیرند
نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نهادها و ارگان‌هایی که توانایی ایجاد تولید، اشتغال و رفاه مردم را داشته باید در لایحه بودجه جدید موردتوجه قرارگرفته و افزایش بودجه داشته باشند.

محمدکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های لایحه بودجه جدید اظهار داشت: لایحه بودجه قاعدتاً باید در قالب برنامه ششم توسعه ملی باشد.

وی توجه به مواد برنامه ششم توسعه را از ضروریات لایحه بودجه جدید دانست و  بیان کرد: توجه به محیط‌زیست، نگهداری منابع طبیعی و اشتغال و مسائل مهم کشور  محورهای عمده در لایحه بودجه باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه حدید به توسعه زیربناهای اقتصادی، توسعه منابع پتروشیمی و نفت، سرمایه‌گذاری‌های کلان که منجر به توسعه منابع نیرو و نیروگاه‌ها شود باید توجه شود.

وی توجه به روستاها را از دیگر ضروریت های لایحه بودجه دانست و عنوان کرد: بهسازی و آبادانی روستاها به‌خوبی در لایحه بودجه جدید دیده شود.

کاظمی تاکید کرد: ارگان هایی توانایی ایجاد تولید، اشتغال و رفاه مردم را داشته باید در لایحه بودجه جدید موردتوجه قرارگرفته و افزایش بودجه داشته باشند.

وی توجه به وزارت بهداشت و درمان را یکی دیگر از ضروریات در بودجه جدید عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت اعتبارات دچار مشکل شده و مردم و پزشکان مطالبات فراوانی دارند و باید هر چه بیشتر به این بخش توجه شود.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بودجه و توجه سازمان‌ها، نهادها و وازات خانه‌هایی که به زیربناهای کشور توجه داشته همچون مدیریت امور آب و نیرو از دیگر اولویت‌ها در لایحه بودجه جدید باشد.

وی تاکید کرد: نهادهایی که رفاه نسبی برای مردم را داشته باشند بایستی در بودجه‌بندی به آنان توجه شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار