فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

13. آذر 1396 - 8:15   |   کد مطلب: 24455
مدیر اداره ارشاد ملایر خبر داد؛
برگزاری نمایشگاه عکس «میهمان عراق» در ملایر
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه عکس «میهمان عراق» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی‌زاده در گشایش نمایشگاه عکس «میهمان عراق» در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر اظهار کرد: این نمایشگاه از آثار هنرمند ملایری سروش کریمی برپا شده است.

وی گفت: این هنرمند تعداد 30 اثر هنر عکاسی خود را از پیاده‌روی امسال در اربعین حسینی(ع) با عنوان «میهمان عراق» به معرض نمایش گذاشته است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر افزود: این دانشجوی خوش‌ذوق، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فضای حقیقی و واقعی عراق و میهمان‌نوازی مردم این کشور در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اعلام کرده است.

 وی گفت: علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 15 آذماه، از ساعت 8 تا 14 به شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج)، مجتمع فرهنگی هنری مراجعه کنند.

جمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش از حضور حمید عسگری، خواننده پاپ کشور در ملایر خبر داد و گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، اجرای صحنه‌ای موسیقی زنده توسط حمید عسگری سینما بهمن ملایر در سه سانس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضی اجرای این موسیقی، مدیر هتل کریمخان زند ملایر بوده و این اداره نیز با مجوز اداره کل ارشاد به مناسبت هفته وحدت با برگزاری آن در 15 آذرماه سال جاری در سینما بهمن ملایر موافقت کرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشادد اسلامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: محل فروش بلیت این موسیقی زنده برای عموم مردم در سینمابهمن ملایر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار