پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

12. آذر 1396 - 10:01   |   کد مطلب: 24434
رئیس بهزیستی ملایر گفت: اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معلولین است و قانون 3 درصدی اشتغال معلولین ر ادارات و ارگان‌های اجرایی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا تکلو در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین نیازهای معلولین اظهار داشت: بیشترین مراجعات و درخواست معلولین به بهزیستی بحث اشتغال، مسکن و درمان و دارو است.

وی گفت: متأسفانه علی رقم قانون استخدام حداقلی 3 درصد معلولین این قانون اجرایی نمی‌شود و درصورتی‌که اداره و ارگان‌ها این قانون را اجرایی کنند مشکلات بسیاری از معلولین حل می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی ملایر مناسب‌سازی اماکن برای عبور معلولین را یکی دیگر از دغدغه‌های این گروه از جامعه عنوان کرد و گفت: مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی نیازمند همراهی ادارات مختلف است.

وی افزود: معلولان برای تردد در معابر عمومی و برخی از ادارات با مشکل مواجه هستند و نیازمند همکاری برای رفع این مشکل هستیم.

حجت‌الاسلام تکلو گفت: بیش از 6 هزار و 500 مددجو از خدمات مختلف بهزیستی ملایر شامل مسکن، توان‌بخشی، فرهنگی، اشتغال و درمانی بهره‌مند هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 11 مرکز زیرپوشش بهزیستی ملایر بوده که این مراکز شامل مراکز شبانه‌روزی، دو مرکز نگهداری سالمندان، مرکز بیماران اعصاب و روان، مرکز نسیبه و همچنین سه مرکز روزانه توان‌بخشی، دو کلینیک مددکاری اجتماعی و یک مرکز پایگاه سلامت و مرکز اورژانس اجتماعی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار