نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آذر 1396 - 11:01   |   کد مطلب: 24415
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ملایر گفت: محرومیت‌زدایی دفتر آستان قدس رضوی و خادمیاران این آستان در ملایر و با همکاری بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به خدمات‌دهی دفتر آستان قدس رضوی و خادمیاران این آستان در ملایر اظهار داشت: دفتر آستان قدس رضوی در سراسر کشور در حال افتتاح شدن است.

وی افزود: در شهرستان ملایر نیز دفتر آستان قدس تشکیل‌شده و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، درمانی، عمرانی، زیارتی، درمانی و... در حال فعالیت است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین کارهای عمرانی این دفتر در شهرستان ملایر اظهار کرد: آب‌رسانی روستای سنگده، حفر چاه در روستای حمزه لو و خدمات مختلف در روستاهای محروم دهستان کمازان بخش زند ملایر از مهم‌ترین برنامه‌ها در این شهرستان است.

وی اضافه کرد: خادمیاران رضوی ملایر با همراهی بسیج دانشجویی شهرستان و با هماهنگی بخشداری، فرمانداری و شبکه بهداشت خدمات این خدمات را در روستاهای محروم ارائه می‌کنند.

کریمی گفت: روز دوشنبه هفته گذشته کادر درمانی شمال 5 پزشک و به دهستان کمازان رفته و در آن روز 400 بیمار ویزیت شده و 200 دندان کشیده شد.

وی گفت: روز جمعه گذشته نیز خادمیاران رضوی ملایر در درمانگاه روستای مانیزان حضور یافتند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ملایر افزود: در این روز ويزيت بيماران به‌صورت تخصصي و عمومي انجام‌شده و حدود ٤٠٠ بيمار در بخش مركزي ویزیت شدند.

وی گفت: این خدمات به اهالی روستاهاي مانيزان، جوزان، توسك، قلعه باباخان، بابلقاني و گماسا داده شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار