نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1396 - 12:22   |   کد مطلب: 24302
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام انقلاب با مدل بسیجی به سایر نقاط جهان صادر شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد حسین صفار هرندی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان ملایر با اشاره بنیانگذاری بسیج در اوایل انقلاب توسط رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) اظهار داشت: در تاسیس این نهاد مقدس، امام(ره) نگاه حکمت آلودی داشت که در آن روزگار بسیاری متوجه آن نمی شدند.

وی افزود: امروز بسیاری از حکمت های بسیج نمایان شده و تشکیل بسیج در زمانی صورت گرفت که هنوز جنگ و تهدیدها علیه انقلاب هنوز آغاز نشده بود، اما امام(ره) با نگاه ریزبینانه روزگاری را می دیدند که به بسیج نیاز بسیاری وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: تشکیل بسیج به عنوان اصلی ترین مدافع برای نظام و انقلاب تبیین شد.

وی اضافه کرد:  آن بسیجی  که امام در آن روز دستور تشکیلش را دادند برای دفاع از تمامیت و اندیشه  تبیین شد که بخشی از خصوصیات امروز آشکار شده است.

صفارهرندی بسیج را دارای خصوصیات فراوان دانست، که هنوز بسیاری از آنان آشکار نشده است.

وی گفت: همین اندازه که خصوصیات و ویژگی های بسیج نمایان شده است، خار چشم دشمنان بوده و بسیاری از کشورها از آن الگو گرفته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به مهمترین راه ها برای دفاع از تمامیت ارضی در کشورهای مختلف بیان کرد:برخی قدرت های بزرگ اقتصادی با توان مالی قدرت نظامی خود را افزایش داده و برخی همچون کشورهای خلیج نشین برای خود اتحادیه تشکیل می‌دهند.

وی افزود: جمهوی اسلامی این الگو را برای کشورهای مختلف محیا کرد  که برای اینکه از کشور دفاع کنند باید مردم جمع شوند با تکیه بر داخل خود را قدرتمند ساخت.

صفارهرندی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) درباره تکیه و نگاه به داخل بیان کرد:با تشکیل بسیج سرمایه گذاری روی مردم انجام شد.

وی گفت: همانگونه که امام(ره) تاکید داشتند بسیج مستضعفین عالم تشکیل شود، امروز بسیج فقط مختص ایران اسلامی نیست و در بسیاری از نقاط نیروهایی با افق فکری، عواطف و احساسات مشترک و دل هایی شیفته حق و طرفدار ارزش های الهی شکل گرفته که فقط در حد شعار طرفدار انقلاب نبوده و دست و پاهای و شلیک های آنان برای دفاع از همین انقلاب و اندیشه حرکت می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام   تاکید کرد: امروز اندیشه بسیج  نه تنها در ایران بلکه در هزاران کیلومتر آنطرف تر دربیروت، صنعا، دمشق و عراق اثر گذار بوده است.

وی اضافه کرد:فلسطینی هاپس از انقلاب اسلامی و موفقیت آن با همین تفکر و اندیشه بسیجی در مقابل یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان اسرائیل ایستادگی کرده و آنان را در دو جنگ غزه شکست دادند.

صفارهرندی بیان کرد: الگوی بسیجی امروز در یمن در حال میوه دادن است و این الگو به سایر نقاط دنیا ارسال شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با اسلحه صادر نشده است بلکه پیام انقلاب را با مدل بسیجی صادر شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تاکید کرد: بسیجی که در اوایل انقلاب تشکیل شد نه تنها جنگ را با موفقیت به پایان رساند و سرنوشت آن را تعیین کرد، بلکه امروز در عرصه های مختلفی همچون سازندگی حضور قدرتنمند دارد.

وی گفت: بسیج قبل پیروزی انقلاب اسلامی به راه افتاد و پس از تشکیل بسیج مردمی بود که انقلاب به پیروزی رسید.

صفارهرندی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش بیان کرد: در این روزها یکی از وعده های الهی از زبان یکی از سربازان و فرماندهی که خود را سرباز ولایت می‌داند محقق شد.

وی تاکید کرد:سرمداران و ادیشه ورزان نظامی غربی هر چند از حاج قاسم سلیمانی کینه بهدل دارند اما برای آن احترام قائل هستند.

وی تاکید کرد: این یکی از فتوحات الهی که وعده داده شده بود و باید منتظر فتوحات بعدی باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به آخرین هربه های دشمنان درباره قدرت موشکی ایران بیان کرد: اینکه دشمنان بیان کرده که چرا قدرت موشکی و برد موشکی ایران زیاد دلیل ترس آنان از ایران اسلامی است.

وی افزود: دلیل اینکه گزینه نظامی را کنار گذاشته است این است که می دانند اگر از ناوهای و پایگاه های نظامی آنان در منطقه حرکتی انجام شود موشک های ایران به صورت نقطه ای فرماندهان آنان را مورد هدف قرا می دهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار