نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1396 - 14:05   |   کد مطلب: 24283
فرمانده سپاه ملایر گفت: اگر می خواهیم فرندانمان از آسیب‌های این دوره در امان باشند می توانیم آنان را به شجره بسیج متصل کنیم

به گزارش ملایری‌ها؛ داود ابراهیمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ملایر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در این هفته خبر نابودی داعش اعلام شد و این درحالی بود که داعش توسط آمریکا تاسیس و حمایت می شد.

وی هدف بسیج را تحقق آرمان ها و کمک به اقتدار انقلاب عنوان کرد و گفت:بسیج هر جا در کشور که نیاز به آن باشد حضور دارد.

فرمانده سپاه ملایر بیان کرد:  محرومیت زدایی، ریشه کنی بیماری ها  و فقر، اقتصاد، دفاع از کشور، ریشه کنی اعتیاد؛ جنگ و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله عرصه های حضور بسیج است.

وی گفت:برخی افراد باید مراقب باشند که بسیج را متهم به توهمات ذهنی خودشان نکنند چرا که این اتهامات آب به آسیاب دشمن ریختن است.

ابراهیمی تاکید کرد: اگر می خواهیم فرندانمان از آسیب‌های این دوره در امان باشند می توانیم آنان را به شجره بسیج متصل کنیم.

فرمانده سپاه ملایر تاکید کرد: انکار بسیج و بی احترامی به آن با نابخردانه است و همواره در این کشور به بسیج نیاز است و هر میدانی که لازم باشد این نیروی کارآمد حضور دارد.

وی گفت:بسیج جناحی نبوده بلکه لشگر انقلاب و نمود تحقق مردم سالاری دینی است.

ابراهیمی گفت:  افراد باید مراقب نفوذ دشمن باشند چرا که آماج نفوذ دشمن افراد موثر در جامعه است و هدف پروژه نفوذ دشمن اثر گذاری در اذهان و افکار جامعه است.

وی گفت: امروز برخی افراد در زمین دشمن بازی کرده و طرح هجرت بسیج، چفیه و شهدا را زیر سوال  می بزند و این و حالی است که زیر سوال بردن بسیج خودزنی است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات بسیج در ملایر اظهار کرد: می از زلزله غرب کشور 22 کامیون کالا و 50 میلیون تومان  وجه نقد توسط بسیج و سپاه ملایر از کمک های مردمی  ملایر جمع آوری شد.

وی افزود: کمک به ازدواج جوانان 313 مورد، جلوگیری از طلاق 60 مورد، تهیه 600 شب کالای نیازمندان، جمع آوری 19 مورد جهیزیه و جذب 83 نفر به حوزه علمیه از این اقدامات سپاه و بسیج از ابتدای سال است.

وی توجه به مسئله عفاف و حجاب را از دیگر اهداف بسبج عنوان کرد و افزود: و این راستا 303 نفر با ارشادات به حجاب روی آوردند.

ابراهیمی برگزاری 167 کلاس جبرانی و تقویتی، کمک به اشتغال جوانان 149 مورد، کمک 270 میلیون ریالی به جبهه مقاومت و کمک بیش از 790 میلیون ریالی به نیازمندان از دیگر اقدامات سپاه ملایر است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار