نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1396 - 13:57   |   کد مطلب: 24282
امام جمعه ملایر گفت: تفکر بسیجی بن بست های منطقه در عراق و سوریه را از بین برد و تا زمانی که بسیج و نیروهای انقلابی و تفکر بسیجی وجود دارد انقلاب به بن بست نخواهد رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر  با تبریک برا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شهدا و بسیجیان حقیقی  مجاهدان فی سبیل الله بوده که بهترین معلمان تاریخ هستند.
وی گفت: کسی که نسبت به هیچ مظلوم و محرومی بی تفاوت نباشد نگاه مجاهدانه دارد.
امام جمعه ملایر عنوان کرد: سه رکن تلاش حداکثری، عبور از موانع و نیت حاکمیت خدا در قرآن در توصیف مجاهد فی سبیل الله بیان شده است.
وی افزود: تلاش حداکثری، خستگی ناپذیر بودن و خدمت جامع و کامل برای مسلمان عالم داشتن است و یک مجاهد  نهایت سعی و تلاش خودرا برای تحقق آرمان های اسلام و بر طرف کردن موانع انجام می دهد.
وی گفت: مجاهد فی سبیل الله گنج های بهشتی هستند و هفته بسیج فرصتی برای قدردانی از این گنج های بهشتی است.
حجت الاسلام برقراری گفت: مجاهد برسختی ها غلبه کرده و آنان  را زبان نمی آورد بلکه با آنان مقابله می کند.
وی گفت: موانعی که برسر راه قرار داشته از نگاه اسلام برای رشد انسان است تا با تلاش مجاهدانه انجام شود و نگاه ما و مسئولین باید اینگونه باشد.
امام جمعه ملایر علم را راه برخورد با تحریم های دشمن دانست و بیان کرد: برداشتن موانع تحریم با مجاهدت عالمانه و حرکت در راستای علم و فناوری و به دست آوردن قله های آن ممکن است.
وی گفت: هفته بسیج بهانه ای است که یادی از شهدا، امام شهدا و مجاهدان کنیم.
امام جمعه ملایر با اشاره به روایات بیان کرد: هر کس در هر جایگاهی میتواند مجاهد باشد و  حتی در خانه نیز میتوان مجاهد فی سبیل الله بود.
وی گفت: امروز بسیج و ارتش 20 میلیونی را در اربعین سید و سالار شهیدان می بینیم این تفکر بسیجی توسط امام خمینی(ره) بنا نهاده شد.
وی پیشرفت و پیروزی های کشور را ثمره بسیج عنوان کرد گفت: تا زمانی که بسیج و نیروهای انقلابی و تفکر بسیجی وجود دارد انقلاب به بن بست نخواهد رسید.
حجت السلام برقراری بین کرد: تفکر بسیجی بن بست های منطقه در عراق و سوریه را از بین برد.
وی با اشاره در پیش بودن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) بیان کرد: مراسم های شایسته ای برای این امام همام برگزار شود.
امام جمعه ملایر با اشاره به سفر رهبری به کرمانشاه بیان کرد: رهبری از نزدیک با مردم دیدار کرد و پای درد دل مردم نشست و دستور موکد به رسیدگی ویژه و تلاش مجاهدانه برای رسیدگی به زلزله زدگان دادند.
وی گفت: مردم، ارتش و سپاه  مجاهدانه پس از زلزله پای کار آمدند و این نمایش وحدت و همدلی و اتحاد و فرهنگ ناب ملت ایران است.
حجت السلام برقراری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر غده سرطانی داعش بیان کرد: مجاهد فی سبیل الله سردار سلیمانی وعده سه ماهه برای نابودی داعش داده بود اما زودتر از آن وعده خود را محقق کرد و این الگویی برای همه مسئولین است که برای تحقق وعده های خود تلاش کنند.
وی با اشاره به پیام سردار سلیمانی به رهبری عنوان کرد: این پیام بسیار جامع و کامل بود و در آن به خوبی بیان شد که سایه شوم چه افرادی از سر دنیا کم شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار