پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

2. آذر 1396 - 11:53   |   کد مطلب: 24241
مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: تبدیل‌شدن ملایر به قطب صنعت مبل و منبت از اهداف اصلی بسیج سازندگی ملایر بوده تا بتوان تسهیلات در اختیار افراد شاغل در این صنعت پرداخت کرد.

علی سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی ملایر اظهار داشت: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف اصلی ما است.

وی افزود: در همین راستا با شناسایی یکی از خانواده‌های محروم در یک از بخش‌های ملایر مبلغ 100 میلیون ریال برای تهیه جهاز اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: ساماندهی گلزار شهدای اسلامشهر آق گل و لایروبی نهر آب این شهر از دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی و شناسایی  و معرفی افراد برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از اهداف بیان کرد و گفت: در همین راستا مبلغ 350 میلیون ریال تسهیلات به بسیجیان در راستای طرح‌های آبزیان، گیاهان دارویی و دام‌پروری پرداخت‌شده است.

سیاوشی گفت: بسیج سازندگی ملایر قطب صنایع تبدیلی فرآورده‌های انگور بوده و 105 میلیون تومان در راستای این صنایع تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی افزود: این تسهیلات به افراد واجد شرایط که دارای برند و مجوزهای بهداشتی در فرآورده‌های انگور باشند پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ملایر بیان کرد: تبدیل‌شدن ملایر به قطب صنعت مبل و منبت از اهداف اصلی بسیج سازندگی ملایر بوده تا بتوان تسهیلات در اختیار افراد شاغل در این صنعت پرداخت کرد.

وی به فعالیت بیش از 8 هزار نفر در بخش مبل و منبت ملایر اشاره و بیان کرد:برای حمایت هر چه بیشتر از این صنعت ما به دنبال این هدف هستیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار