نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1396 - 8:16   |   کد مطلب: 24240
مدیرکل زندان های همدان از بهره‌برداری زندان جدید ملایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ حسن محمد یاری  در سومین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان و در جمع روسای زندان های تابعه استان و مسئولان ستادی اداره کل از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی از رشد ۲۷ درصدی شاخص های ارزیابی عمومی و اختصاصی دستگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: با تلاش همکاران در سال جاری از رشد ۲۷درصدی در شاخص های یاد شده برخوردار شدیم که امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء بیش از پیش در حوزه‌­های مختلف سازمان باشیم.

محمد یاری همچنین بر اجرای دقیق دستور العمل کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد وتعامل متقابل زندان‌ها با مراجع قضایی را یک امر ضروری و مهم در راستای حل مشکلات زندانیان برشمرد.

مدیر کل زندان های همدان همچنین از بهره برداری زندان جدید ملایر در آینده ای نزدیک خبر داد و بر لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر پروژه زندان جدید ملایر تأکید کرد.

وی افزود: با افتتاح زندان جدید ملایر  و گشایش ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و تربیتی برای مددجویان، میزان اشتغال زندانیان بیشتر و زمینه بازگشت به سلامت جسمی و روحی  آنان فراهم می شود.

محمدیاری بر برگزاری دوره اساسی مهارت های اساسی زندگی با موضوعات مختلف برای خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان همدان تاکید کرد و خواستار بازرسی شبانه و غیر مترقبه از زندان های استان  و صرفه جویی در هزینه ها و نیز برگزاری جلسات مستمر ستاد اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و اجرای دقیق دستور العمل متادون درمانی شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار