نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1396 - 12:07   |   کد مطلب: 24209
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌اباد در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف نسبت به بحث‌های سیاسی به وجود آمده در زلزله کرمانشاه، گفت: در واقع برداشت‌های سیاسی در جامعه ما مربوط به امروز و دیروز نیست.

به گزارش ملایری ها به نقل ازفارس؛بهروز بنیادی امروز در

مشهد با اشاره به اینکه در ساعات اولیه وقوع زلزله نتوانستیم به طور شایسته عمل کنیم، اظهار کرد: در زلزله و حوادث مشابه آن چند ساعت اولیه بسیار اهمیت دارد و در این ساعات با وجود ریزش آوار باید رسیدگی سریع انجام می‌شد تا افراد بیشتری از هموطنانمان را نجات می‌دادیم. متأسفانه همزمان با وقوع زلزله با قطع برق مشکلات دوچندان شده بود، براین اساس در این بخش عملکرد خوب و آمادگی لازم و کافی را نداشتیم.

وی با ابراز تأسف نسبت به بحث‌های سیاسی به وجود آمده در زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: در واقع برداشت‌های سیاسی در جامعه ما مربوط به امروز و دیروز نیست. در بحث مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم وزیر راه و شهرسازی بارها اعلام کرد که این پروژه‌ها مهندسی‌ساز نیست و امنیت لازم و کافی را ندارد که این مسئله در بحث زلزله پررنگ‌تر شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای به آقای آخوندی در خصوص صحبت‌هایی که داشته، اعتراض می‌کردند که چرا چنین جملاتی را گفته است و بحث‌های جدیدی نیست.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌اباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه مسؤولان مربوطه در این زمینه آمادگی ذهنی نداشته‌اند، یادآور شد: بدین ترتیب در این حادثه آسیب و خسارت بیشتری را متحمل شدیم، امیدواریم در آینده در چنین حوادثی سریع‌تر وارد عمل شویم تا تلفات و خسارات ناشی از آن کاهش یابد که متأسفانه تاکنون این طور نبوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار