نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1396 - 14:18   |   کد مطلب: 24184
فرماندار ملایر گفت: که اجلاس نماز شهرستان با موضوع نماز و فضای مجازی آذز ماه در تالار قرآن موقوفات سیف‌الدوله واقع در 20 متری رسالت برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر در سالن جلسات فرمانداری این شهر  کمک های مردمی ملایری ها به  زلزله زدگان استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد:امید است بتوانیم با حداقل مشکلات و کمک دولت، مردم و همه سازمان‌ها که در این زمینه کمک‌های فراوانی نیز داشتند، اندوه این مصیب را برای بازماندگان به حداقل برسانیم.

فرماندار ملایر با اشاره به آثار و برکات نماز بیان رد:  نماز در نزد خداوند به‌اندازه‌ای بااهمیت است که فرموده‌اند اگر نماز هر کس موردقبول درگاه احدیت قرار گیرد دیگر اعمال او موردقبول قرار خواهد گرفت.

رضایی افزود: همه ما دغدغه دین راداریم و شبهاتی نیز در جامعه است که باید پاسخ داده شود تا به‌تدریج به‌عنوان یک امر عادی تلقی نشود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در آذرماه تصریح کرد: باید تمام توانمان را برای این کار بگذاریم و این را به‌صورت اداری نبینیم بلکه به‌عنوان یک وظیفه شرعی و دینی نگاه کنیم و اگر این‌طور شد اثراتش در جامعه به‌مراتب بیشتر خواهد بود.

رضایی تأکید کرد: باید آحاد مختلف مردم، اصناف و سازمان‌های مردم‌نهاد را وارد کنیم و این کار را از حالت اداری و دستوری خارج نماییم.

وی افزود: باید بازخورد این اجلاس هم در نظر بگیریم  و تأثیرش را در جامعه ببینیم و صرفاً این نباشد که فقط گزارش کار داده شود.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی در اعتقادات و عبادات جوانان شبهاتی ایجاد می‌کنند عنوان کرد: فضای مجازی در کنار محاسنی که دارد معایبی هم دارد که باید به‌دقت مورد رصد قرار گیرد و به شبهاتی به‌درستی پاسخ داده شود.

رضایی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و بسترسازی کارها تدریجی است و نباید انتظار داشت یک‌باره جواب بدهد ولی این فرهنگ‌سازی باید ادامه یابد تا به نتیجه برسد و ممکن است در بازده زمانی طولانی نتیجه بدهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار