نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1396 - 12:51   |   کد مطلب: 24094
هیئت ویژه رهبر انقلاب و رئیس جمهور به استان کرمانشاه سفر کردند، تعداد کشته‌ها و مجروحان در حال افزایش است و روحانی نیز بنیاد مسکن را مسئول بازسازی مناطق زلزله زده کرد.

به گزارش ملایری ها به نقل از مهر؛ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه زلزله‌ای بسیار شدید «ازگله» در استان کرمانشاه را تکان داد، زمین‌لرزه‌ای که بسیاری از استان‌های غربی و حتی جنوبی و مرکزی کشور نیز آن را احساس کردند.

روند امدادرسانی از ساعتی بعد از وقوع زلزله شروع‌شده ولی عمق خسارت بسیار زیاد گزارش‌شده است.  روستاهایی که پس از زلزله کرمانشاه هنوز فرصتی برای امدادرسانی به آن‌ها نبوده زیاد هستند. امدادگران می‌گویند بعید نیست آمار کشته‌ها بیشتر از آمار موجود شود و  عمق فاجعه با منظم‌تر شدن امدادرسانی‌ها بیش‌ازپیش روشن می‌شود.

 

در حالی تاکنون آمار رسمی کشته‌ها بیش از ۴۰۰ نفر اعلام‌شده است که به نظر می‌رسد بسیاری از اجساد بدون گزارش به پزشکی قانونی دفن شده و در آمار تلفات نیستند.

«ازگله» که کانون زلزله ۷.۳ ریشتری بوده است، به گفته وزیر کشور در جریان این زلزله بیش از هزار و ۹۰۰ روستا و هفت شهرستان کرمانشاه خسارات دیده‌اند. زلزله‌زدگان همچنان در زمینه‌های مختلف دچار مشکلات جدی هستند.

شهرستان سرپل ذهاب دچار مشکلات متعددی ازجمله اسکان، تغذیه و کمبود امکانات درمانی و رفاهی است.  در شهرستان گیلان غرب نیز با توجه به حجم خسارت مردم در انتظار خدمات‌رسانی و امدادرسانی هستند، در روستاهای اطراف وضعیت از شهرستان‌ها بدتر است.

این در حالیست که همچنان استان‌های غرب کشور بر مدار زلزله قرار دارند و پس لرزه‌ها نگرانی‌ها و مشکلات را مضاعف کرده است. همچنین مطابق آمار روز گذشته ۲۶۳ روستا با قطعی برق و بیشتر از ۱۳۰ روستا با مشکل آب مواجه هستند.


۱۲:۱۸ وضعیت روستاهای زلزله زده گیلانغرب کرمانشاه


۱۲:۱۷ مجهزترین بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب برپا شده است

 بزرگترین و مجهزترین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در سرپل ذهاب برپا است و خیل عظیم مصدومان با حضور مجرب ترین پزشکان در حال کار جهادی و خداپسندانه است.


۱۲:۱۶ ارتش و سپاه در کنار هم به کمک زلزله زدگان غرب شتافته‌اند


۱۲:۰۷ توزیع ۱۲ هزار چادر ۲۶ هزار تخته پتوی دیگر بین زلزله‌زدگان کرمانشاه

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۲ هزار چادر ۲۶ هزار تخته پتوی دیگر بین زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خبر داد.


۱۱:۵۶  ۲ نفر فوتی در مسکن مهر سرپل ذهاب و کرمانشاه/ سقفی پایین نیامد

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: در مسکن مهر سرپل ذهاب و کرمانشاه دو نفر فوت شدند اما سقف ساختمان پایین نیامده است.


۱۱:۵۳ فیلم/ مشکل اصلی چادر

 
 
 

 

۱۱:۵۲ اعلام آمادگی کمیته امداد برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه از آمادگی این کمیته برای کمک به زلزله‌زدگان خبر داد.


۱۱:۴۴ فیلم/ مردم روستاهای سرپل ذهاب از نبود امکانات و مشکلات می گویند

 
 
 

 

۱۱:۳۷ بیش از ٩٠ درصد آب و برق مناطق زلزله زده وصل شده است

وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد آب و برق مناطق زلزله زده وصل شده است، گفت: درباره ساخت خانه های زلزله زدگان با حضور رئیس جمهور تصمیم گیری خواهد شد.


۱۱:۲۷ زلزله ۴ ریشتری حوالی قصر شیرین را لرزاند

زلزله ای به بزرگی ۴ ریشتر دقایقی قبل حوالی قصر شیرین در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زلزله در ۱۶ کیلومتری قصر شیرین، کرمانشاه، ۱۹ کیلومتری سرپل ذهاب، کرمانشاه و۲۹ کیلومتری ازگله، کرمانشاه و در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد.


۱۱:۲۶ نمایندگان رئیس قوه قضائیه به مناطق زلزله زده اعزام شدند

به دستور حضرت آیت الله آملی لاریجانی، هیأتی متشکل از معاونان رئیس قوه قضائیه به سرپرستی آقای دکتر کهزادی معاون رئیس قوه قضاییه صبح امروز وارد کرمانشاه شد. هیأت اعزامی در حال حاضر جهت بررسی و اطلاع از نحوه کمک رسانی و همچنین نظارت بر آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق زلزله زده در این مناطق حضور دارند.


۱۱:۱۷ بازدید رئیس جمهور از سرپل ذهاب

رئیس جمهور در جریان سفر به کرمانشاه از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کرد.

 

روحانی در این بازدید با توضیح مسئولان ذیربط در جریان چگونگی خسارت ها و روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله قرار گرفت.

رییس جمهور همچنین با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در این شهرستان دیدار و ضمن شنیدن صحبت ها و درد دل هایشان، نظرات آن ها را درباره نحوه امدادرسانی ها، کمبودها و مشکلات موجود جویا و دستورات لازم برای جبران کاستی ها و رفع مشکلات مردم را به مسئولان مربوطه صادر کرد.


۱۱:۱۲ سپاه ۴۰۰ تن مواد غذایی در روستاها توزیع کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: طبق هماهنگی های انجام شده امداد رسانی به زلزله زدگان در روستاها بر عهده نیروهای سپاه پاسداران و بسیج است.

سردار بهمن ریحانی در گفت وگو با خبرنگار مهر، گفت: تا کنون ۴۰ خودروی باری حاوی حدود ۴۰۰ تُن موارد غذایی از جمله کنسرو، نان و آب معدنی توسط سپاه  در روستاها توزیع شده است.


۱۱:۱۰ کیانوش رستمی مدال طلای المپیک ریو را به حراج گذاشت

کیانوش رستمی که در بازی های المپیک ریو موفق به کسب مدال طلا مسابقات وزنه برداری شد، این مدال را برای کمک به زلزله دگان کرمانشاه به حراج گذاشت.


۱۱:۰۳ افزایش تعداد مجروحان

شمار مجروحان زلزله در استان کرمانشاه به هفت هزار و ۴۶۰ نفر رسیده است.


۱۱:۰۲تصاویر سفر رئیس جمهور به مناطق زلزله زده کرمانشاه

 

 

 

برای دیدن بقیه تصاویر اینجا کلیک کنید.


۱۰:۵۷ شمار کشته‌شدگان زلزله استان کرمانشاه به ۴۳۰ نفر رسید

آرتین کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، آخرین آمار کشته‌شدگان زلزله استان کرمانشاه تاکنون را ۴۳۰ نفر اعلام کرد.

وی بیشترین کشته شده گان را مربوط به شهرستان سرپلذهاب با ۳۱۷ نفر دانست و افزود: قصرشیرین با ۲۸ نفر و اسلام آباد غرب با ۲۳ کشته در رده بعدی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از کشته شدن ۱۵ نفر در ثلاث باباجانی و ۱۴ نفر در کرند غرب خبر داد و گفت: ۳ نفر نیز در جوانرود جان باخته اند. مابقی اجساد نیز مربوط به شهرستان صحنه است.

وی افزود: تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه تنها یک نفر بوده و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند.


۱۰:۴۹ رییس جمهور وارد شهرستان سرپل ذهاب شد

رییس جمهور در جریان سفر به استان کرمانشاه برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد شهرستان سرپل ذهاب شد.


۱۰:۳۶ امنیت و عدالت در رسیدن امکانات به زلزله زدگان اهمیت ویژه ای دارد

نماینده رهبر انقلاب گفت: امنیت و عدالت در توزیع امکانات بسیار مهم است و باید به تناسب نیازها این اقدام انجام شود.

 

حجت الاسلام معزی و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: ما به منطقه برای تسلیت آمدم. مشکلاتی در شهر ها و روستاها وجود دارد از جمله اینکه چادرها و پتوهایی توزیع شده اما مشکلات و نیازها بیش از آن است.

وی افزود: همه دارند تلاش می کنند. آنچه مهم است، امنیت منطقه است. شاید چادرها و امکانات بیش از تعداد باشد اما باید مناسب توزیع شود.


۱۰:۳۴  سرلشکر موسوی: کار آواربرداری با قدرت ادامه دارد

فرمانده کل ارتش گفت: ۴ تیپ ارتش با قدرت و شدت، مشغول کار آواربرداری، امداد رسانی و بیرون آوردن مجروحین از زیر آوار ها در منطقه سرپل ذهاب هستند.


 ۱۰:۳۴ توسط سپاه صورت می گیرد؛ برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور در کرمانشاه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه کمک رسانی فوری به زلزله‌زدگان کرمانشاه، تجهیزات برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور را به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، به کرمانشاه منتقل کرد.

این بیمارستان صحرایی، پرتابل و قابل انتقال است و شامل چادر و کانکس بوده و از اتاق عمل، امکانات بستری سرپایی و جراحی، زنان و زایمان، داروخانه و آزمایشگاه رادیولوژی، حتی دندانپزشکی و آشپزخانه برخوردار است.


۱۰:۳۱ اختصاص ۳۵ فروند بالگرد به استان کرمانشاه

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اختصاص ۳۵ فروند بالگرد به استان خبر داد.


۱۰:۲۸ پذیرش ۶۰۰ مصدوم و انجام ۳۰۰ عمل جراحی در بیمارستان طالقانی

وزیر بهداشت از پذیرش ۶۰۰ مصدوم و انجام ۳۰۰ عمل جراحی در کمتر از ۲۴ ساعت در بیمارستان طالقانی کرمانشاه خبر داد.

 

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مقصرین در ساخت بناهای ناایمن درمانی به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: مجموعه ما باید در سخت ترین شرایط خدمت رسانی کند و اگر از مدار خدمت خارج شود، هر آسیبی که به مردم برسد تبعا مسئولیتش با کسانی است که کارشان را درست انجام نداده اند.


۱۰:۲۱ رئیس جمهوری چین به همتای ایرانی تسلیت گفت


۱۰:۱۷ پایان آواربرداری سبک در مناطق زلزله زده

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایان آواربرداری سبک برای دسترسی به مصدومان خبر داد و گفت: در حال حاضر سعی می کنیم فرآیند اسکان و تغذیه اضطراری را تکمیل کنیم.

فتحی افزود: در حال حاضر تمام تلاش هلال احمر برای اسکان و تغذیه زلزله زدگان است و آواربرداری سنگین نیز از سوی دیگر دستگاه ها در حال انجام است.

وی همچنین درباره کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: سازمان هلال احمر شماره حسابی را برای کمک های نقدی مردم اعلام کرده و سایر اقلام امدادی مانند پتو و کنسرو را نیز دریافت می کنیم.


۱۰:۰۸ سردار شریف: هواپیماها و بالگردهای سپاه در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند

سخنگوی سپاه گفت: ۲ فروند هواپیمای ایلوشین و ۳ فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوافضا و ۳ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه درخصوص خدمات رسانی نیروی هوافضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار داشت: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امداد رسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.  


۱۰:۰۸ فیلم/ بی نظمی در توزیع چادر و بی حوصلگی مردم

 
 
 

 


۱۰:۰۱ حضور نماینده اعزامی مجلس در منطقه

نماینده اعزامی مجلس به مناطق زلزله‌زده بابیان اینکه اولویت درمناطق زلزله‌زده، آواربرداری،نجات مردم و انتقال آنها به مراکز درمانی است، گفت:روند اسکان زلزله‌زدگان درحال انجام است.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: اولویت نیروهای حاضر در مناطق  زلزله‌زده، امدادرسانی و نجات افراد زیر آوار است که در این راستا همه نیروها بسیج شده‌اند و هر فرد مجروحی که از زیر آوار بیرون آمده است، به بیمارستان‌ها انتقال داده شده است و هنوز نیز آواربرداری ادامه دارد.


۰۹:۵۸ آمادگی کمیته بین المللی صلیب سرخ برای کمک به زلزله زدگان

«پتر ماورر» آمادگی کمیته بین المللی صلیب سرخ برای امدادرسانی به زلزله زدگان ایران و عراق را اعلام کرد.


۰۹:۵۷ تصاویر ارسال محموله امدادی هلال احمر

 

 

برای دیدن بقیه تصاویر اینجا کلیک کنید.


۰۹:۵۶ ۹۶۰مصدوم زلزله بستری هستند/ اعزام ۳۰۰ نفرکادر درمانی

معاون درمان وزارت بهداشت، آخرین آمار تعداد مصدومان زلزله استان کرمانشاه را ۷ هزار و ۴۶۰ نفر اعلام کرد.

دکتر قاسم جان بابایی با اشاره به زلزله استان کرمانشاه، گفت: تعداد مصدومان حادثه در حال حاضر به ۷۴۶۰ نفر رسیده است که با همت و تلاش کادر درمان ۴۳۱۳ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی با اعلام اینکه ۷۲۰ نفر از مصدومان زلزله غرب کشور با حال مساعد مرخص شده اند، افزود: ۹۶۰ مصدوم در حال حاضر بستری هستند.


 ۰۹:۴۹ سرلشکر جعفری: امدادرسانی به زلزله زدگان با قوت و قدرت ادامه دارد

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با حداکثر توان در صحنه است و امدادرسانی به زلزله زدگان با قوت و قدرت ادامه دارد.


۰۹:۴۹ رئیس جمهور: بنیاد مسکن مسئول بازسازی است

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با همه توان وارد عمل شده است، افزود: مسئول اصلی اسکان موقت و بازسازی بنیاد مسکن است.

 

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزء آروزهای من بوده اما دوست نداشتم در شرایطی که مردم غمدار هستند و دچار مصیبت شده اند بیایم. امیدوارم در روزهای خوش و افتتاح طرح ها به حضور مردم قهرمان کرمانشاه که همیشه مرزدار کشورمان بوده اند، برسم.  

وی افزود: می خواهم به نمایندگی از همه مردم ایران، به مردم کرمانشاه تسلیت بگویم. همه ایران در کنار کرمانشاه حضور دارد و هیچ ایرانی نیست که به فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: از مسئولان از دولت و نظامیان از ارتش، سپاه، بسیج، بنیاد مسکن، وزارت کشور و وزارت نیرو و وزارت راه تشکر می کنم که تلاش کرده اند تا مشکل جاده ها و آب حل شود.

روحانی افزود: من از امداد هوایی با پرواز بالگردها و هواپیماها در روزهای گذشته بسیار خوب عمل کردند و من از آنها تشکر می کنم. اگر این پروازهای هوایی نبود، کمک رسانی بسیار سخت تر می شد. همچنین از  همه کشورهایی که با ملت ایران همدردی کردند، تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: دولت با همه توان وارد عمل شده و تلاش می کند تا در کوتاه ترین زمان مشکلات را حل کند. مسئولیت اسکان با بنیاد مسکن است. همه مقامات دولتی و نظامی و خیرین باید به بنیاد مسکن کمک کنند و کار جداگانه ای انجام ندهند.  

روحانی در همین باره اضافه کرد: مردم باید خانه شان را خود بسازند و در این راه دولت وام  بلاعوض در اختیار زلزله زدگان خواهد گذاشت.


۰۹:۴۵ مصری در گفتگو با مهر: ۴۰ درصد از زلزله‌زدگان اسکان داده شدند

نماینده مردم کرمانشاه گفت: تاکنون ۴۰ درصد از زلزله زدگان اسکان داده شدند و تا پایان امروز همه زلزله زدگان اسکان می یابند.


۰۹:۳۷ توسط وزارت ارتباطات؛ اهدای ۵ هزار تخته پتو و ۵۰۰ چادر به مردم زلزله زده غرب کشور


۹:۳۵ رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد

رئیس جمهور دقایقی پیش وارد فرودگاه کرمانشاه شد.


۰۹:۳۳ شهردار کرمانشاه: پیش فرض ناامن بودن مسکن های مهر غلط است

شهردار کرمانشاه که از اعضای حزب کارگزاران و پیمانکاران اصلی مسکن های مهر کرمانشاه است به شایعه تخریب مجتمع های مسکن مهر پاسخ گفت.

آرش رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اینکه پیش فرض شده مسکن مهر تخریب می شود و باعث دلهره ساکنان این  محلها شده اند درست نیست.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی و از پیمانکاران مسکن مهر در کرمانشاه گفت: پیش فرض غلطی است که این خانه فقط تخریب می شوند یا خواهند شد. زلزله شدید بوده و تخریبها طبیعی است.


۰۹:۳۱ تصاویر انتقال مصدومین زلزله کرمانشاه به بیمارستان شهید مدنی کرج

 

 

 

ادامه تصاویر را اینجا ببینید.


۹:۲۸ سفر هیئتی از سوی مقام معظم رهبری

هیئتی ویژه به سرپرستی حجت الاسلام معزی از سوی مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سفر کرد.


۰۹:۲۶ وزیر آموزش و پرورش: تخریب ۴۴ مدرسه در زلزله

بطحایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و عرض تسلیت به بازماندگان حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین آمار ۱۲ تن از دانش آموزان، جان خود را ازدست‌داده‌اند. تعدادی از همکاران فرهنگی نیز آسیب‌دیده‌اند.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۴ مدرسه در شهرستان‌های مختلف تخریب‌شده است. قدمت این مدارس زیاد بوده است. مدارس جدیدالاحداث آسیب‌ ندیده‌اند. این هشداری است که به‌صورت جدی به تأمین فضای آموزشی اقدام کنیم. اگر این اتفاق در روز افتاده بود، چندصد دانش‌آموز جان خود را از دست می‌دادند.


۹:۲۲ تعداد ۲۱۶ پس لرزه رخ داده است

بر اساس آخرین آمار تاکنون ۲۱۶ پس لرزه رخ داده است.


۰۹:۲۰ جلسه ستاد بحران کرمانشاه امروز با حضور رئیس جمهور برگزار می شود

استاندار کرمانشاه گفت: جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه امروز با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.


۰۹:۱۶ تصاویر روستاهای غرب کشور در نخستین شب پس از زلزله کرمانشاه

 

 


۰۹:۱۲ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) عازم کرمانشاه شد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به همراه معاونان گروه‌های تخصصی این قرارگاه عازم کرمانشاه شد.


۰۸:۵۶ فیلم/ وضعیت نامناسب شهروندان ثلاث باباجانی بر اثر زلزله

 
 
 

۰۸:۵۴ کاروان کمک‌های آستان قدس رضوی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه رسید

کاروان کمک‌های قرارگاه خدمت رسانی بنیاد کرامت امام رضا(ع) برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه به مقصد رسید.


۸:۴۱ افزایش شمار کشته شدگان به ۴۲۳ نفر

مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه شمار قربانیان حادثه را ۴۲۳ نفر اعلام کرد. آمار مصدومان تغییری نکرده است.


۶:۴۰ اعزام تیم سازمان نوسازی مدارس

رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اعزام تیم کارشناسی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت‌: احتمالا برای مدت کوتاهی کانکس جایگزین مدارس آسیب دیده شود.


۰۶:۲۹ قدردانی «ظریف» از اعلام آمادگی جهانی برای کمک به زلزله‌زدگان

وزیر امور خارجه ایران ضمن ابراز تاسف از خسارات و تلفات به بار آمده درپی زلزله غرب کشور، از ابراز همدردی و آمادگی کشورهای مختلف برای امداد رسانی تشکر کرد.


۰۵:۳۰ دارو به اندازه کافی هست

سرپرست سازمان اورژانس کشور، گفت: دارو، تجهیزات و دپوی خون در مناطق زلزله زده به میزان کافی وجود دارد.


۰۵:۰۰ سر پل ذهاب بارها لرزید

زلزله ای به بزرگی ۴ ریشتر ساعت ۴ و ۳۸ دقیقه و ۴۵ ثانیه بامداد سه شنبه  بار دیگر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. امشب سر پل ذهاب با زلزله های ۳ تا ۴ ریشتری بارها لرزید.


۰۰:۵۰  تشنگی بیداد می کند

روستائیان زلزله زده در استان کرمانشاه از تشنگی شدید رنج می‌برند.


۰۰:۳۲ تخریب صد درصدی ۱۲ هزار خانه

معاون بنیاد مسکن کشور از تخریب صد درصدی ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان کرمانشاه خبر داد.


۰۰:۳۰ زلزله ۴.۱ریشتری در قصر شیرین

زلزله ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر ساعت ۲۶ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد امروز (سه شنبه) باز هم قصر شیرین کرمانشاه را لرزاند. این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین بوقوع پیوست.


 ۰۰:۰۴ اعزام ۲۲۵ پزشک و پرستار

قائم مقام وزیر بهداشت اعلام کرد که حدود ۱۲۰ نفر پزشک و پرستار از تهران، ۵۰ نفر از اصفهان، ۵۵ نفر از استانهای مجاور به کرمانشاه اعزام شده اند.


۲۳:۰۶ ارسال محموله به کرمانشاه و انتقال مصدومان به پایتخت

در ساعات پایانی روز دوشنبه محموله امدادی سازمان هلال احمر با یک فروند هواپیمای C۱۳۰ به کرمانشاه اعزام شد. تعدادی از مصدومان حادثه زلزله نیز برای پیگیری مراحل درمانی خود با این هواپیما به تهران اعزام شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار