نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1396 - 8:37   |   کد مطلب: 24079
مسئول روابط عمومی کمیته مردمی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر خبر داد
خدمات‌دهی به 120 هزار نفر در موکب حضرت فاطمه زهرا(س) در ملایر
مسئول روابط عمومی کمیته مردمی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر گفت: طی 12 روز فعالیت موکب حضرت زهرا(س) شهرستان ملایر به بیش از 120 هزار زائر اربعین حسیني خدمت‌رسانی شده است.

 به گزارش ملایری‌ها؛ سیدمرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر به عنوان بزرگترین موکب غرب کشور در راستای خدمات دهی به زائران اربعین برپا شد اظهار کرد: این موکب در پنج کیلیومتری جاده ملایر به اراک و در کنار بهشت هاجر ملایر برپا شده است.

وی با بیان اینکه موکب حضرت زهرا(س) در مسیر رفت زوار اربعین حسینی به کربلا در گلزار بهشت هاجر ملایر دایر شد افزود: موکب حضرت زهرا(س) در مسیر برگشت زائران از کربلا در روستای جوراب در محور ملایر به اراک دایر شده است.

مسوول روابط عمومی کمیته مردمی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر با اشاره به اینکه در این موکب روزانه  به صورت میانگین به 5 هزار نفر خدمات رسانی صورت گرفته است  اظهار کرد: با توجه به زیاد شدن تعداد زوار اربعین خدمات دهی به زائران در امسال 20 هزار نفر بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات دهی  به زائران اربعین  از 10 آبان ماه شروع شد گفت: این خدمات‌دهی تا به امروز و به مدت 12 روز ادامه داشته که امروز آخرین روز برپایی موکب است.

حسینی ضمن تقدیر از کمک‌های خیران و نیکوکاران به این موکب تصریح کرد: کمک‌های مالی صورت گرفته به موکب فاطمه‌ زهرا(س)  حدود 200 میلیون تومان بوده است اما با این وجود موکب برای خرید برخی اقلام بدهی دارد.

وی کمک‌های ارائه شده به موکب را از سوی خیران و نیکوکاران شامل برنج، قند، پنیر، رب گوجه‌فرنگی، سبزی، شکر، چای خشک و سایر کمک‌های معنوی و کمک‌های عمرانی در راستای ساخت آشپزخانه، حمام، سرویس‌های بهداشتی برشمرد و افزود: اداره اوقاف و امور خیریه هیچگونه کمکی به این موکب نداشته است.

روابط عمومی کمیته مردمی موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار ویژه ملایر و همچنین همراهی و کمک نمایندگان مردم در مجلس، و سایر  دستگاه‌ها از جمله شهرداری، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، پلیس راه ، نیروی انتظامی،
امداد خودرو و اصناف یادآور شد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته رضایتمندی از موکب ملایر بالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه  شهرستان ملایر در مسیراصلی عبور زائران اربعین قرار دارد خاطرنشان کرد:علاوه بر زائران ایرانی به  زائرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان، کشمیر و عراق نیز توسط موکب خدمات رسانی شده است

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار