نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آبان 1396 - 14:50   |   کد مطلب: 24070
معاون وزیر کشور با بیان اینکه زلزله تاکنون 328 کشته و سه هزار و 150 مصدوم بر جای گذشته گفت: 21 فروند بالگرد، 141 آمبولانس و 2 فروند هواپیما کار امداد رسانی به مجروحان و انتقال آنها به مراکز درمانی را انجام می دهند.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا؛اسماعیل نجار روز دوشنبه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب

با ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از هموطنان و تسلیت به مردم ایران، امداد و نجات مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه زلزله زدگان را اولویت اول دستگاه های اجرایی دانست. 

وی با بیان اینکه از اول صبح مسئولان عالی رتبه زیادی همچون فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، فرمانده سپاه و وزیر کشور، رییس هلال احمر و وزیر بهداشت و درمان وارد منطقه شدند.

نجار اظهار کرد: از مردم تشکر می کنیم که صبر و شکیبایی در این حادثه به خرج دادند و از همه دستگاه های اجرایی که برای خدمات رسانی تلاش می کنند تقدیر می کنیم.

وی اضافه کرد: به دلیل ابعاد حادثه همه در تلاش اند که مشکلات و کمبودها اعم از آب آشامیدنی، غذا و چادر برای اسکان موقت را حل کنند ضمن این که وزارت نیرو برای تامین آب به شهرهای حادثه دیده و برق آنها چیزی در تلاش است.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: امکانات خوبی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه در راه است.

به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. 

این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.

3033/1354

خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار