نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. آبان 1396 - 9:24   |   کد مطلب: 24036
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه به قول خود مبنی بر اتصال راه‌آهن ملایر- همدان عمل کند، گفت: مساکن مهر ملایر مشکلات زیادی دارد که وزیر راه هر چه سریعتر باید این مشکلات را برطرف کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اتصال خط راه همدان به ملایر و اتصال دو خط ریلی غرب کشور اظهار کرد: با وجود سفر وزیر راه به همدان و قول اتصال راه‌آهن ملایر- همدان و پیگیری خط ریلی کشور، متأسفانه تاکنون کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه ما به وزیر در این زمینه تذکر داده‌ایم، افزود: من به جد پیگیر این موضوع خواهم بود و این خواسته به حق مردم را از وزیر راه مطالبه خواهم کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص مساکن مهر ملایر نیز مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: ساکنان مساکن مهر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که وزیر راه هر چه سریعتر باید این مشکلات را برطرف کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر شعار نیست، گفت: با توجه به نیاز ملایر و پیگیری‌های نمایندگان ملایر در سفر وزیر بهداشت به استان مجوز این مرکز گرفته شد که در حال حاضر جانمایی آن در بیمارستان امام حسین(ع) انجام شده است و در آینده نزدیک بعد از طی مراحل انجام کار، شاهد ایجاد مرکز آنژیوگرافی در ملایر خواهیم بود.

آزادیخواه در ادامه به موضوع سپرده، سپرده‌گذاران در مؤسساتی چون کاسپین پرداخت و تصریح کرد: در این زمینه نیز جلسه‌ای با نایب رئیس و هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی داشتیم و هیأت رئیسه در این زمینه تاکنون تعلل داشته‌ است که قرار شد در این زمینه پیگیری‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران رئیس‌جمهور به مجلس بیایند و پاسخگو باشند که من به عنوان یکی از نمایندگان پیگیر این موضوع و احقاق حق مردم هستم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار