نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1396 - 11:46   |   کد مطلب: 23946
مدیر کل حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری از آغاز هفته ملی پژوهش از ۲۱ آذرماه خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایسنا؛دکتر جلال بختیاری

 با اشاره به جزئیات برگزاری هفته پژوهش، گفت: برنامه‌های هفته پژوهش در دو بخش استانی و ملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش در استان‌ها از ۴ آذرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: برنامه هفته پژوهش استانی در سال جاری یک هفته زودتر از هفته ملی پژوهش برگزار خواهد شد تا از این طریق مدیران بتوانند از استان‌ها بازدید داشته باشند و نمایشگاه‌های استانی تقویت شوند.

بختیاری با تاکید بر اینکه برنامه استانی هفته پژوهش تا ۱۰ آذرماه ماه ادامه دارد، یادآور شد: نمایشگاه‌های هفته پژوهش استانی هم سطح نمایشگاه ملی برگزار خواهد شد از این رو برنامه ریزی‌ شده است تا اکثر مدیران وزارتخانه‌ها از این نمایشگاها بازدید داشته باشند.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش با بیان اینکه همه استان‌ها برنامه‌های ستادی خود را در هفته پژوهش را اجرایی کرده‌اند، خاطر نشان کرد: استانداران رییس ستاد هفته پژوهش استانی هستند و روسای دانشگاه‌های مادر استان نیز دبیران ستاد این هفته انتخاب شده‌اند و تاکنون چندین جلسه برای برگزاری این هفته برگزار شده است.

به گفته وی در سال جاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در استان‌های کشور از ۴ آذرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امسال هدف این است که حداقل نسبت به گذشته ۲۰ درصد افزایش را در زمینه تقویت برنامه‌های استانی داشته باشیم و از مسئولان انتظار داریم که گزارش‌های استانی خود را برای ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری ارسال کنند تا بتوانیم با بررسی این گزارش‌ها، برنامه‌های ستاد ملی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

بختیاری در ادامه به بیان جزئیات برگزاری هفته پژوهش در تهران اشاره کرد و گفت: هفته ملی پژوهش در تهران از ۲۲ آذرماه آغاز خواهد شد و تا ۲۶ آذر ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش برگزاری نشست‌ها و نمایشگاه ملی از دستاوردهای محققان کشور در حوزه‌های علمی را از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.

انتهای پیام

دیدگاه شما