پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

14. آبان 1396 - 23:41   |   کد مطلب: 23883
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان همدان از کشف و امحای ۴۶ هزار و ۳۴۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در هفت‌ماهه امسال از مراکز تهیه، توزیع و عرضه غذا در همدان خبر داد و گفت: ۲۵۶ واحد صنفی پلمب و ۳۴۲ متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ملایری‌ها حسین خالقی مجد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص تعداد بازدیدهای بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت از مراکز تهیه، توزیع و عرضه غذا، اظهار داشت: در هفت‌ماهه امسال 29 هزار و 659 مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه غذا همدان انجام شده است.

وی افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال با 29 هزار و 659 مورد بازرسی انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و عرضه غذا در همدان 342 متخلف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

خالقی مجد تصریح کرد: با بازرسی‌های انجام شده در هفت‌ماهه امسال 265 واحد تهیه، توزیع و عرضه غذا پلمب شده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان ابراز کرد: در هفت‌ماهه نخست امسال طی بازرسی‌های انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و عرضه غذا 46 هزار و 341 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل‌مصرف کشف و امحا شده است.

خالقی مجد در خصوص جمع‌آوری و امحا قلیان در همدان تأکید کرد: در هفت‌ماهه نخست امسال 2 هزار و 569 قلیان از مراکز عرضه جمع‌آوری و امحا شده است.

وی با اشاره به تعداد کارت‌های تندرستی صادر شده برای عرضه‌کنندگان و تهیه‌کنندگان مواد غذایی، هتل داران، مدیران رستوران‌ها و عرضه‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی، اظهار داشت: در هفت‌ماهه نخست امسال 11 هزار و 223 کارت تندرستی در همدان صادر شده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در ایان اربعین بازرسی‌ها از مراکز خدماتی رفاهی، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی انجام می‌شود، تأکید کرد: بازدید مستمری نیز بر شرایط سرویس‌های بهداشتی انجام شده و کنترل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما