نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آبان 1396 - 19:45   |   کد مطلب: 23874
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری ایران با پایبندی به تمامی تعهدات خود در توافق برجام، استقلال خود را در جهان به منصه ظهور رساند و دنیا امروز در کنار ایران است.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا ؛ محمد کاظمی روز شنبه در راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم شهر سامن ملایر اظهار کرد: کشورهای اروپایی که تا دیروز در کنار آمریکا بودند، امروز با دیدن بدعهدی های آمریکا در کنار ایران هستند و این عزت و افتخار حاصل خون شهدایی است که در داخل و خارج از مرزهای ایران از کیان نظام و اسلام دفاع کردند.
وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران به طور کامل در اختیار نظام استکباری آمریکا و به عنوان ژاندارم منطقه در خدمت فرامین استکبار جهانی بود، افزود: به یمن حرکت امام(ره) و با انقلاب پیروزمند سال 57 این بساط جمع شد و اساسی ترین شعار نظام و امام راحل(ره) استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.
وی ادامه داد: امام راحل(ره) بر این امر واقف بودند که استقلال در درجه نخست تنها راه نجات این کشور از یوغ آمریکا است و همین استقلال طلبی و حرکت ما در جهت استقلال موجب شد تا نظام استکباری آمریکا که قافیه را باخته بود، از همین ابتدای پیروزی انقلاب حرکت های خود را علیه این نظام و انقلاب آغاز کرد.
کاظمی به حرکت های ضد انقلابی آمریکا علیه ایران پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: در روز تسخیر لانه جاسوسی برای دنیا عجیب بود که چند دانشجو با دست خالی در لانه جاسوسی آمریکا حضور یافته و اسناد زیادی که نشان از توطئه علیه ایران بود را پیدا کردند و مشخص شد که قرار بود سازماندهی متشکلی را علیه نظام و انقلاب طراحی کنند.
وی بیان کرد: دلیل اینکه امام راحل(ره) از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم نام برد، این بود که همه سازماندهی ها در جهت تخریب، تهدید و سقوط انقلاب سال 57 بود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم خاطرنشان کرد: امروز نیز با هدایت های رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل(ره) این استکبار ستیزی و حرکت علیه توطئه های آمریکا تداوم پیدا کرد و شاهد هستیم که پیش بینی های رهبری در این جهت که آمریکا قابل اعتماد، قابل مذاکره و قابل سازش نیست، به منصه ظهور رسیده است.
کاظمی با اشاره به سخنان بی خرد و بی سیاست رئیس جمهوری آمریکا گفت: ترامپ با این سخنان سخیف خود علیه نظام و مردم ما، ملت ایران را تروریست نامیده، در حالیکه مردم ما قربانی ترور، توطئه و دشمنی های سرسخت آمریکا است و خودش پشت همه این اتفاق های تروریستی است.
وی با اشاره به اینکه در توافق برجام رئیس جمهوری آمریکا امضای نظام سیاسی خود را در یک قرارداد بین المللی زیر پا گذاشت، افزود: با این اقدام آمریکا ثابت کرد که به هیچ چیز پای بند نیست و خوشحالیم امروز با شعاری که آمریکا داد، غیر از عربستان ورژیم صهیونیستی که در خط آمریکا هستند، هیچ کشوری آن را همراهی نکرد.
کاظمی اظهار کرد: آمریکا با نقض برجام ثابت کرد که قابل اعتماد نیست، در حالیکه نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که به تعهداتش پای بند است و تا زمانیکه طرف مقابل این تعهد را نشکند، بر اساس آموزه های دینی ایران نیز به این تعهد پایبند است.
وی در عین حال مذاکره دوباره با آمریکا را غیرممکن دانست و ابراز امیدواری کرد: همچنان که از ابتدای پیروزی انقلاب همه با هم همراه و گوش به فرمان رهبری بودیم، امروز نیز بتوانیم این راه را ادامه داده و استقلال، عزت و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی ایران را حفظ کنیم.
روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز نامگذاری شده است. 
راهپیمایی 13 آبان علاوه بر شهر ملایر در سایر شهرهای سامن، زنگنه، جوکار، ازندریان و اسلامشهر آق گل نیز برگزار شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار