نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1396 - 14:12   |   کد مطلب: 23844
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد:
اجرای نمایش آیینی سلطان عشق در آستانه اربعین حسینی
غلامرضا جمالی زاده گفت :در آستانه اربعین حسینی نمایش آیینی مذهبی «سلطان عشق» در شهر سامن اجرا می شود

به گزارش ملایری ها غلامرضا جمالی زاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت :در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، نمایش آیینی مذهبی «سلطان عشق» توسط گروه نمایشی ماه و مها وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور هنرمندان ملایری در سالن ورزشی امیر کبیر سامن به اجرا می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: این نمایش در چهار قسمت، به نویسندگی مجید نور محمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان می باشد که پس از اجراهایی در ملایر و جوکار و استقبالی که از آن شد، با توجه به درخواست کارگردان آن، موافقت شد تا با رعایت مقررات  اعلام شده، این نمایش  را در شهر سامن نیز به اجرا در آورند.

جمالی زاده عنوان کرد: نمایش «سلطان عشق»، نمایشی آیینی از واقعه و حماسة کربلا است که در 4 قسمت شامل 1ـ واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع) و شهادت حضرت قاسم(ع) 2ـ شهادت حضرت عباس(ع) 3ـ شهادت حضرت علی اصغر(ع) 4ـ شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش و اسارت حضرت زینب(س) می باشد و از 14 تا 17 آبانماه  و در هر روز یک قسمت به ترتیب ذکر شده از ساعت 15 الی 17 در سالن ورزشی امیر کبیر شهر سامن به اجرا می رود.

وی افزود: امیدواریم مردم خوب سامن با حضور انبوه خود از این کار هنرمندان بومی استقبال کنند و باعث دلگرمی و تشویق آنان در گسترش فعالیتهای هنر نمایش آیینی مذهبی شوند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار