نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1396 - 19:40   |   کد مطلب: 23837
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: مهمترین برنامه پدافند غیر عامل حفظ و حراست از فرهنگ و باورهای دینی است.

 به گزارش ملایری ها به نقل از فارس ؛کاوه برخورداری پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان نمونه عشقی‌فرد ملایر با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیر عامل اظهار کرد: بحران‌ها و حوادث طبیعی زمان و مکان مشخصی ندارد و برای همه ما پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه از 6 آبان ماه تا 12 آبان به عنوان هفته «پدافند غیر عامل» نام‌گذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی در مدارس در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به اینکه آنچه در پدافند غیر عامل برای آموزش و پرورش مهم است و در کمیته پدافند غیر عامل نیز به آن پرداخته می‌شود بررسی مشکلات آموزش و پرورش است اظهار کرد: کلاس و مدرسه برای ما اولویت است و هیچ کلاسی نباید بدون معلم باشد؛ سعی می‌کنیم با  با برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی تا حد توان دانش‌آموزان را حمایت و کمک کنیم.

وی مهمترین برنامه پدافند غیر عامل را حفظ و حراست از فرهنگ و باورهای دینی دانست و افزود: در پدافند غیر عامل روش‌هایی غیر از روش‌های نظامی برای دفاع از کشور وجود دارد و هدف این برنامه‌‌ها برنامه‌ریزی برای مقابله با مشکلاتی است که وجود دارد یا ممکن است در آینده ما با آن برخورد کنیم.

برخورداری خطاب به دانش‌آموزان به عنوان  سرمایه‌های آینده کشور گفت: برای مقابله با بحران‌ها نیاز به دانش‌آموزان شاداب و با طراوت داریم و خود شما باید محیط اطراف خود را خوب بشناسید و مواظب آسیب‌ها باشید.

 وی بزرگترین وظیفه دانش‌آموزان را درس خواندن دانست و خاطرنشان کرد: ما بیش از 15 هزار دانش آموز بسیجی داریم که با تفکر انقلابی و بسیجی و با توجه به نیاز زمان و مکان آنچه را که وظیفه بدانند انجام می‌دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار