نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آبان 1396 - 20:18   |   کد مطلب: 23826
با نزدیک شدن به سالروز تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 57، فردا دانشجویان دانشگاه ملایر تجمع ضداستکباری برگزار کرده و دانشجویان دانشگاه بوعلی نيز میزبان مناظره‌ای حول محور استکبارستیزی خواهند بود.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس ؛  13 آبان سال 57 همواره روزی به یاد ماندنی و تاریخی برای انقلاب اسلامی خواهد بود، دانشجویان و دانش‌آموزان در آن روز با تسخیر سفارت آمریکا (معروف به لانه جاسوسی) کمک شایانی را به پیروزی و رشد انقلاب کرده و امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلابی دوم یاد کردند.

پس از انقلاب، هر ساله در سالگرد این اتفاق و با اصل محوری «استکبارستیزی» که یکی از اصول اساسی نظام و اسلام انقلابی است، تجمعات مختلفی برپا می‌شود که در این زمینه دانشجویان دانشگاه‌ها همواره پیشقدم بوده و هستند.

*تجمع دانشجویان در دانشگاه ملایر

 فردا دانشجویان دانشگاه ملایر به مناسبت روز 13 آبان تجمعی را در دانشگاه برگزار خواهند کرد. این تجمع در پارک سوار دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد.

*دانشجویان دانشگاه بوعلی میزبان مناظره «استکبارستیزی، گذشته، حال و آینده»

دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز فردا، سه‌شنبه میزبان مناظره‌ای با عنوان «استکبارستیزی، گذشته، حال و آینده» ساعت 12:15 در تالار شهید چمران دانشگاه خواهند بود.

این مناظره بین حجت‌الاسلام قصری‌فر و جواد گیاه‌شناس و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار