نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آبان 1396 - 10:16   |   کد مطلب: 23825
رضایی گفت: در دوما آینده یک کارخانه توسعه فروسیلیس و یک کارخامه جدید آذرخش در شهرک صنعتی امام رضا(ع) بخش جوکار راه اندازی خواهد شد

به گزارش ملایری ها به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ؛ عبدالعظیم رضایی، فرماندار ویژه ملایر از راه اندازی یک واحد جدید طرح توسعه کارخانه فروسیلیس و کارخانه جدید آذرخش در شهرک صنعتی امام رضا (ع) بخش جوکار در دو ماه آینده خبر داد.
رضایی در گفتگوی با روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به جلسه مشترک با مدیرعامل برق باختر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی و فعالان اقتصادی شهرستان در حوزه های گوناگون افزود: یکی از موارد بسیار مهم مطروحه در این نشست مبحث دو کارخانه فرآوری سیلیس در بخش جوکار بود که از اهمیت و جایگاه بالایی در توسعه اقتصادی شهرستان و پیش گیری از خام فروشی این کانی ارزشمند خواهند داشت.
رضایی با اشاره به تکمیل واحد جدید کارخانه فروسیلیس و تکمیل 80 درصدی عملیات اجرایی کارخانه آذرخش، افزود: این دو واحد از این آمادگی برخوردار هستند که در صورت تکمیل فرآیند برق رسانی ظرف دو ماه آتی فعالیت خود را آغاز نمایند.
فرماندار ویژه ملایر با بیان نیاز این دو کارخانه به ولتاژ بالای برق افزود: مسئله برق رسانی به این واحدها در سطح شبکه توزیع قابل پیگیری و رفع نبود لذا به دنبال جلسات پیشین با معاون محترم وزیر نیرو و مدیران شرکت برق باختر و نمایندگان محترم، مسئله در نشستی با حضور مدیران استانی و مدیرعامل برق باختر، طرح و مورد پیگیری قرار گرفت.
رضایی با اشاره به توافقات پیشین و قرارداد منعقده بین واحدهای تولیدی و برق باختر در سال 92 افزود: متاسفانه این قرارداد تا کنون اجرایی نشده بود و در این نشست با مساعدت مدیرعامل محترم برق باختر و مدیران محترم کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی و نیز تعهداتی که سرمایه گذاران اجرایی خواهند کرد، مسئله مرتفع و ظرف دو ماه آتی شاهد رسیدن برق مورد نیاز به این واحدها و شروع کار این کارخانه ها خواهیم بود.
فرماندار ویژه ملایر افتتاح این کارخانه ها را تحولی ارزشمند در اشتغال و سرمایه گذاری ملایر دانست و افزود: خوشحالیم که این مهم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال رخ خواهد داد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار