نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آبان 1396 - 9:32   |   کد مطلب: 23818
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد
برگزاری طرح ملي «شهاب» در ملایر
مدیر آموزش و پرورش ملایر از برگزاری طرح ملی «شهاب» در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ کاوه برخورداری با بیان اینکه اجرای طرح ملی  شهاب در مدارس فرصت خوبی برای کشف استعداد و تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: در سال تحصیلی 96-95 تعداد 580 نفر از مدیران، مدیر آموزگاران، معاونان و آموزگاران پایه چهارم دبستان در دوره ضمن خدمت برنامه ملی شهاب شرکت کردند.

وی گفت: در سال تحصیلی 97-96 این تعداد تقریباً به 229 نفر رسیده و آموزگاران پایه پنجم نیز به مجریان برنامه ملی شهاب اضافه شده‌اند تا برای شناسایی استعدادهای هشت‌گانه دانش‌آموزان آموزش ببینند.

مدیر آموزش و پروش ملایر بر معلم‌محور بودن و فراگیر بودن برنامه ملی طرح شهاب تأکید کرد و افزود: این طرح به طور ویژه بر اصل تفاوت‌های فردی بنا شده و قرار است به همه دانش‌آموزان، فرصت‌های برابر یادگیری را هدیه دهد و فرصت را جایگزین رقابت کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات دانش‌آموزی ملایر گفت: این انتخابات هفته گذشته در 150 مدرسه شهرستان برگزار شد و دانش‌اموزان اعضای شوراهای دانش‌آموزی را از بین کاندیداهای مورد نظر انتخاب کردند.

برخورداری افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرین دموکراسی و مشارکت در سرنوشت دانش‌آموزان است تا بتوانند از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و قدم‌های محکم و استواری را در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی در آینده بردارند.

وی به اعزام تعداد 704 نفر از دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب خبر داد و گفت: طی دو مرحله دانش‌آموزان دختر هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در ماه‌های آینده نیز این مراحل ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش ملایر برگزاری مسابقه دو صحرانوردی دانش‌آموزان به مناسبت هفته تربیت بدنی در ملایر با حضور یکصد نفر از دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم را نیز از دیگر برنامه‌های صورت گرفته آموزش و پرورش ملایر طی یک ماه گذشته دانست و گفت: برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار