نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آبان 1396 - 13:00   |   کد مطلب: 23814
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:
طرح گل‌های بهشتی در مدارس ملایر برگزار می شود
مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و در راستای طرح کرامت طرح "گل‌های بهشتی" در مدارس ملایر اجرا می شود.

علی‌اصغر فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر اظهار داشت: در ایام هفته بسیج دانش آموزی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و علمی برگزار می‌شود.

وی از اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور به جنوب کشور اشاره و بیان کرد: در این مرحله  400 نفر از دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر برگزاری آزمون علمی را یک از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: این آزمون در تمامی مقاطع دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به تقارن هفته پدافند غیرعامل و هفته بسیج دانش‌آموزی رزمایش امداد و نجات در مدارس شهر ملایر برگزار می شود.

فارسی حضور در نماز جمعه بسیجیان با لباس بسیجی، نشست‌های بصیرتی و معرفتی با حضور در مدارس و تزئین مدارس به مناسبت این هفته ازجمله برنامه‌های اجرایی در این هفته عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ملایر در هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، فضای مجازی، عکاسی، دیدار با خانواده  شهدای دانش آموز و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه ها در این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران ملایر به اجرای طرح گل های بهشتی در مدارس ملایر اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی  و در راستای طرح کرامت طرح گل های بهشتی در مدارس ملایر اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در راستای آشنایی دانش آموزان با ناهنجاری‌های اجتماعی و بخصوص اعتیاد است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار