نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آبان 1396 - 20:30   |   کد مطلب: 23798
همزمان با هفته تربیت بدنی
5 خانه ورزش روستایی در ملایر افتتاح شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامحسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر اظهار کرد: این برنامه‌ها از بیست و ششم مهرماه شروع شده و تا یک هفته ادامه دارد.

وی اجرای زنگ ورزش، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های شهرستان را از جمله این برنامه‌ها دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر برگزاری مسابقات کوهنوردی، همایش پیاده‌روی «نه به اعتیاد»، همایش اسکیت آقایان، برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک، بازدید ورزشکاران ملایری از اماکن تاریخی و تفریحی ملایر و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

وی از افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در روستاهای نامیله، حرم‌آباد، پیروز، مصلحان و عشاق خبر داد و گفت: در هفته تربیت بدنی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان استخر سرپوشیده تختی ملایر با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان بازگشایی شد.

اکبری به برگزاری همایش صبحگاهی توسط بانوان ملایر در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزش آسیب‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در ملایر است.

وی به برگزاری نشستی با موضوع بررسی راه‌های تسهیل فعالیت سمن‌ها در شهرستان‌ها با حضور مسوولان ورزشی استان اشاره کرد و افزود: در این نشست اجرای برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف و ارائه راهکارهای لازم در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها و گرفتن مجوزهای لازم  برای فعالیت سمن‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار