نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. مهر 1396 - 13:13   |   کد مطلب: 23782
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
استکبار جهانی پشت پرده مواد مخدر است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پشت صحنه مواد مخدر جبهه استکبار جهانی است و قدرت‌های بزرگ مواد مخدر را هدایت می‌کنند.

 به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مظاهر مجیدی در همایش پیاده روی بزرگ " نه به اعتیا" در دریاچه کوثر ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر اظهار داشت: این طرح در راستای مقابله با مواد مخدردر دو شهر ملایر و فلاورجان اصفهان در حال اجرا است.

وی به سخنان رهبر کبیر انقلاب اشاره و بیان کرد: امام خمینی(ره) نجات یک فرد معتاد را برابر با نجات اسلام دانسته است و این نشان دهنده اهمیت والای این موضوع است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پشت صحنه مواد مخدر جبهه استکبار جهانی است و قدرت‌های بزرگ مواد مخدر را هدایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم از مسئولین برای مقابله با اعتیاد مطالبه گری کنند و به مسئولین در اجرای این طرح کمک کنند.

سردار مجیدی بیان کرد: جوانان ما امروز در موقفقست های فراوانی به دست آورده اند و دشمن به دنبال ضربه زن به نسل جوان با همین مواد مخدر است.

وی به حضور نیروهای آمریکایی به افغانستان با شعار مبارزه با تروریست و کاهش مواد مخدر اشاره و بیان کرد: با حضور آمریکایی ها نه تنها تروریست و مواد مخدر از بین نرفت، بلکه باعث افزایش  تولید مواد مخدر  نیز شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به ایجاد هم افزایی بزرگ بین مسئولین برای از بین بردن اعتیاد اشاره کرد و گفت: مردم با همراهی بسیج و مسئولین کارهای نشدنی را ممکن کرده اند و در این طرح نیز با همراهی مردم می توان اعتیاد را ریشه کن کنند.

وی خطاب به خانواده‌ها و جوانان گفت: مواد مخدر از دام‌های دشمن است و برای مقابله با آن نیازمند عزمی همگانی و کاری جهادی هستیم.

 سردار مجیدی با تقدیر از حضور مردم ملایر در این همایش و اعلام انزجار و تنفر از مواد مخدر گفت: امروز همبستگی و هم افزایی مسئولان لشگری و کشوری ایجاد شده تا بتوانیم در این مسیر سخت و طولانی در کنار هم برای ریشه کنی اعتباد اقدام کنیم و این امر قطعا شدنی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار