نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. مهر 1396 - 10:12   |   کد مطلب: 23771
فرمانده سپاه ملایر گفت: با برگزاری همایش پیاده روی نه به اعتیاد به دنبال این بوده که افراد زیادی از شهرستان را در خصوص طرح کرامت آگاه سازی شده و با روند اجرای این طرح آشنا شوند.

داود ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی نه به اعتیاد اظهار داشت: این همایش روز جمعه 28 مهر ماه و در راستای طرح کرامت برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام برای حضور در این همایش پیاده روی خانوادگی از هفته گذشته در چادرهای ثبت‌نام در سطح شهرستان  آغاز شده  است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: همایش بزرگ نه به اعتیاد در مسیر میدان امام حسین(ع) به سمت دریاچه کوثر برگزار شده و به قید قرعه به افراد حاضر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی مهمترین هدف از برگزاری این همایش را آشنایی مردم با اجرای طرح کرامت بیان کرد و گفت: همایش پیاده روی  با محور گفتمان سازی و برانگیختگی عمومی برگزار می شود.

ابراهیمی بیان کرد:  با اجرای این تجمع به دنبال این بوده که  افراد زیادی از شهرستان را در خصوص این طرح آگاه سازی شود و با روند اجرای این طرح آشنا شوند.

وی همراهی مردم  با اجرای طرح کرامت را از دیگر اهداف برگزار این همایش عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای مبارزه همه جانبه با اعتیاد و مواد مخدر است.

فرمانده سپاه ملایر چهارچوب اصلی این طرح را اغناگری افکار عمومی دانست و بیان کرد: در این طرح به دنبال این بوده که قبل از اینکه برخورد قاطعی با آلودگان مواد مخدر(قاچاقچیان، عمده‌فروشان، تولیدکنندگان، دست‌اندرکاران تولید، خرده‌فروشان  و مصرف‌کنندگان) شود، در بین آنان و سطح عموم یک برانگیختگی ایجاد شود تا  این افراد به‌صورت غیرمستقیم به خود آمده و بدانند که در مسیر اشتباهی قدم نهاده‌اند.

ابراهیمی گفت: اگر این طرح مردمی اجرا شود با موفقیت همراه خواهد بود و اگر مردم پای‌کار نیایند با شکست مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر گفت:  مردم می‌تواند با شناسایی افراد آلوده، کمک به خانواده‌های معتادان بی‌بضاعت، ورود افراد خیر برای توانمندسازی افراد بهبودیافته و خانواده‌های افراد در حال بهبود به اجرای این طرح کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار