نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1396 - 10:08   |   کد مطلب: 23768
فرماندار ملایر گفت: پس از سال ها تعطيلي واحد نورد چشمه علي محمد و اشکالات ناشي از عدم راه اندازي کامل در زمان احداث، توليد ميلگرد صنعتي قطر 60 در این واحد آغاز شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات جعفري اظهار داشت: به دنبال راه اندازي مجدد واحد نورد شرکت فولاد زاگرس شهرستان ملاير در ارديبهشت ماه گذشته و اقدامات فروانی  راستاي راه اندازي واحد نورد مجموعه کارخانجات جعفري، واقع در روستاي چشمه علي محمد از بخش زند انجام شده است.

وی افزود: این کارخانه در حال احیا بوده و به زودی به شاهد بازگشت مجدد اين واحد به چرخه توليد خواهیم بود.

فرماندار ملایر با اشاره به پيگيري هاي مکرر نمايندگان و استاندار در سطح ملي و استاني در راستاي احياء کاذخانجات نورد فولاد و ذوب آهن جعفري، بیان کرد:  کارخانه نورد فولاد زاگرس از ماه ها پيش فعاليت مجدد خود را آغاز و هم اکنون نيز با ظرفيت توليد روزانه 80 تن انواع ميلگرد در حال کار است.

وی افزود: برنامه ارتقاء ظرفيت و راه اندازي واحد ذوب آهن آن نيز به عنوان مکمل واحد نورد در دستور کار قرار دارد.

رضايي در خصوص واحد نورد چشمه علي محمد نيز بیان کردراه اندازي اين واحد در دستور کار مديريت ارشد شهرستان و مسئولين جديد شرکت قرار داشته و امروز پس از سال ها تعطيلي و اشکالات ناشي از عدم راه اندازي کامل در زمان احداث، توليد ميلگرد صنعتي قطر 60 آغاز شده است.

وی گفت: هنوز اشکالات و نواقصي در بخش هاي مختلف کارخانه از جمله کوره ها و بخش توليد ميلگرد و مفتول سايزهاي پايين تر وجود دارد که با تلاش شبانه روزي مهندسين و کارگران در حال پيگيري و رفع است و اميدواريم در اسرع وقت اين واحد به بهره برداري کامل برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار