نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1396 - 9:28   |   کد مطلب: 23767
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد
افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملایر از کسب رتبه نمونه ملایر در استان در بحث مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با سال قبل افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر هروئین و افزایش 20 درصدی دستگیری قاچاقچیان را داشته‌ایم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از بسیج نیوز؛ علی بخشی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاشگران و پیشگامان عرصه فرهنگ و معنویت ورزش و آموزش همگانی با اشاره به اینکه رسالت نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت و ایجاد پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است، بیان داشت: در این صورت است که مردم احساس آرامش و امنیت داشته و این سرمایه بزرگی برای پلیس است.

وی از کسب رتبه نمونه ملایر در استان در بحث مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با سال قبل افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر هروئین و افزایش 20 درصدی  دستگیری قاچاقچیان را داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر ادامه داد: در این مدت 6 ماهه نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش جرایم رایانه ای، کاهش 22 درصدی سرقت، کاهش 32 درصدی وقوع کلاهبرداری و افزایش 500 درصدی کشف آن را داشته‌ایم.

وی از 74 درصد رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد و گفت: اعتقاد، ایمان و تقوا پلیس باعث می‌شود افراد ضعیف جامعه به آنها اتکا و افراد ظالم از آنها هراس و احساس نا امنی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار