نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مهر 1396 - 9:55   |   کد مطلب: 23756
عبدالمجید باقری‌نیا، سر‌مربی قهرمان فصل گذشته لیگ دسته دوم سرمربی پاس شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ پس از استعفای عباس سرخاب به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته گذشته مدیرعامل باشگاه پاس تلاش خود را برای انتخاب سرمربی جدید باشگاه آغاز کرد.

در این میان محمد تقی رحیمی باب مذاکره با 10 مربی از  جمله خداداد عزیزی، فرهاد کاظمی، اسماعیل هلالی، علی لطیفی، مجید باقرنیا و چند گزینه دیگر را آغاز کرد تا این که  عصر امروز عبدالمجید باقری نیا با حضور در باشگاه پاس و مذاکراتی 3 ساعته با مدیرعامل باشگاه به توافق دست یافت و با عقد قرارداد با این تیم به عنوان سرمربی پاس در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور انتخاب شد. 

باقری‌نیا از مربیان با سابقه فوتبال ایران به شمار می آید و سابقه مربیگری در لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم را در کارنامه خود دارد.

این مربی سال گذشته سکان هدایت تیم شهرداری ماهشهر را دست داشت و موفق شد این تیم  را به صورت مستقیم راهی لیگ دسته اول کند.

باقری نیا پس از موفقیت در صعود تیم شهرداری ماهشهر به رقابت های لیگ دسته اول از این تیم جدا شد تا همچنان در لیگ دسته دوم  به مربیگری خود ادامه دهد.

در کارنامه عبدالمجید باقری نیا سابقه مربیگر ی تیم هایی چون شاهین اهواز، جنوب اهواز، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، عملیات غیر صنعتی ماهشهر، تراکتور سازی تبریز، دیهیم اهواز، پگاه شوش، کوثر خرم آباد،فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان به چشم می خورد.

پیش از آغاز رقابت های لیگ  دسته 2 تیم های دسته دومی داماش گیلان و وحدت یزد خواهان عقد قرارداد با این مربی بودند اما توافقی حاصل نشد تا این مربی در ادامه راه لیگ 2 هدایت تیم پاس همدان را بر عهده بگیرد.

تیم پاس همدان اولین دیدارش را با سرمربی جدید خود روز سه شنبه در شهر خرم آباد با تیم خیبر بازی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار