نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1396 - 14:27   |   کد مطلب: 23721
میلیون‌ها کاربر ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام با حضور در صفحات شخصی ترامپ، دختر او ایوانکا ترامپ و پسر ارشد وی به این افراد تاریخ و جغرافیا آموختند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ در فاصله کوتاهی بعد از پایان سخنرانی توهین آمیز و بی منطق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت و دولت ایران که با تحریف نام خلیج فارس نیز همراه بود، میلیون ها ایرانی در صفحات مربوط به ترامپ و اقوام وی حضور یافتند و با ارسال نظراتی به وی تلفظ صحیح نام خلیج فارس را آموزش دادند.

همچنین این کاربران به ذکر مختصر تاریخچه دخالت های آمریکا در ایران شامل کودتای 28 مرداد، مقابله با انقلاب اسلامی، حمایت از رژیم بعث در ایام جنگ تحمیلی، سرنگون ساختن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از گروه تروریستی داعش و غیره پرداختند.

از پرکاربردترین هشتگ های کاربران ایرانی در اینتساگرام در پاسخ به ترامپ می توان به #persian_gulf_for_ever، #persiangulf، #الخلیج_الفارسی، #لبیک_یا_خامنه_اى، #shutup_trump، #trump_is_stupid و غیره اشاره کرد.

آخرین پست دونالد ترامپ در اینستاگرام که به تشریح محتوای سخنرانی زننده وی اختصاص یافته شاهد حضور بیش از یک میلیون کاربر ایرانی بوده که هر یک به شیوه‌ای به رئیس جمهور امریکا اعتراض کرده اند.

بخش زیادی از حدود 20 هزار کامنت ارسالی برای پست آخر ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ هم مربوط به همین موضوع است. چند هزار نفر از کاربران نیز حساب رسمی کاخ سفید در اینستاگرام را برای بیان اعتراض خود برگزیده اند.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار