نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1396 - 14:03   |   کد مطلب: 23716
الهه حصاری و تمرکز بر سینما
ایفای نقش‌های متفاوت در ۲ اثر سینمایی
الهه حصاری بازیگر گفت: تلاشم این است که بتوانم نقش‌های متفاوت را بازی کنم. «هایلایت» جزء فیلم‌هایی است که دوستش دارم.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛الهه حصاری بازیگر سینما  که سال گذشته با فیلم «سوفی و دیوانه» در جشنواره فیلم فجر حضور یافت امسال تاکنون در 2 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است، او درباره فعالیت‌های اخیرش و تمرکز بر سینما گفت: تلاشم این است که نقش‌هایم با هم متفاوت باشد و خوشبختانه امسال این شرایط فراهم شد. تاکنون دو فیلم «هایلایت» و «بالن» تجربه کردم. 

وی درباره تفاوت نقش در این دوفیلم توضیح داد: فیلم «بالن» یک فیلم حادثه‌ای و پر اتفاق است که به نظرم بیننده با آن ارتباط خوبی برقرار می‌کند و امیدوارم بیننده از آن لذت ببرد زیرا تلاش گروه بر این بود که فضای خوبی را برای مخاطب فراهم کند. 

 

 

وی درباره انتخاب فیلمنامه «بالن» گفت:  دختری که در بالن به ایفای نقشش می‌پردازم تفاوت زیادی با دیگر نقش‌هایم دارد. این شخصیت یکی از شخصیت‌های اصلی است که  تفاوت زیادی با دیگر کارهایم دارد . 

بازیگر «سوفی و دیوانه» درباره تفاوت‌های این نقش گفت: من وارد جزئیات نمی‌توانم بشوم اما می توانم بگویم دختر خانه و خانواده نیست و به شدت اجتماعی است و شاید بتوانم بگویم که دختری است که با خیابان عجین تر است تا خانه و  خانواده اش. 

 

 

حصاری درباره «هایلایت» گفت: این فیلم درام عاشقانه متفاوتی است  که به نظرم یکی از کارهای متفاوت آقای نعیمی است. تهیه‌کننده فیلم ساسان سالور بود و فکر می کنم یکی از نقش های متفاوتی است که کار کردم و «هایلایت» جزء فیلم هایی است که دوستش دارم.

بازیگر نقش «داره صبح می‌شه»  درباره بازی‌اش در «هایلایت» گفت: در این فیلم نقش دختری را بازی می‌کنم که درگیریک درام عاشقانه می شود و به همراه خواهرش قصه عاشقانه را جلو می برد. پیچیدگی‌های خاصی در قصه وجود دارد.

وی درباره حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم‌هایی که در آن‌ها فعالیت داشته گفت: هدف هر دو  کارگردان و عوامل سازنده حضور در جشنواره فیلم فجر است اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست امیدوارم این اتفاق رخ دهد. 

حصاری درباره پیشنهاد جدید گفت: فیلمنامه سینمایی دیگری را مطالعه کردم که یکی از نقش‌های فیلم را بازی می‌کنم. 

وی درباره حضور در سریال‌‌های تلویزیونی گفت: فیلمنامه‌هایی پیشنهاد شد اما قصد دارم امسال روی سینما متمرکز باشم. 

بنابراین گزارش، دو فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» ساخته مهدی کرم پور و «بازدم» ساخته آرش سنجابی را در نوبت اکران دارد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار