نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1396 - 10:32   |   کد مطلب: 23715
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خبر داد؛
نجات پسر بچه ملایری از چاه
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر گفت: گروه امدادگران سازمان آتش نشانی ملایر موفق شدند کودکی را از چاه نجات دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ وحید جوادی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی گزارش مردمی با سامانه 125 مبنی بر سقوط کودک خردسالی درچاه،بلافاصله یک اکیپ از امدادگران با خودرو ویژه امداد رسانی و دو اکیپ مجزا از ایستگاه مرکزی و ایستگاه 15خرداد به محل حادثه که درمنزل مسکونی واقع در خیابان معلم کوچه دانش رخ داده بود اعزام شدند.

وی افزود: کودک درحین بازی در محوطه حیاط به داخل چاه سقوط نموده بود و امدادگران پس از رسیدن به محل سریعا دو دستگاه کپسول تنفسی جهت رساندن اکسیژن به کودک بدرون چاه فرستادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر  بیان کرد: امدادگران ابتدا بوسیله ابزار دهانه چاه را باز نمودند و با مهارت بدون ریزش آوار بر سر کودک دهانه چاه را برای ورود امدادگر آماده کردند.

وی افزود:  آتش نشانان ملایری پس از اسقرار سه پایه وبالابر مخصوص امدادگر به داخل چاه فرستاده شد وخوشبختانه کودک را صحیح وسالم از داخل چاه بیرون آوردند.

جوادی ازدحام جمعیت درمحل حادثه و ایجاد سروصدا و شلوغی باعث مزاحمت در انجام کار عنوان کرد و گفت: عوامل اورژانس115 درهمان ساعات اولیه درمحل حضور داشتند وکودک را پس از نجات سریعا مورد معاینات لازم قرار دادند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار