فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. مهر 1396 - 9:55   |   کد مطلب: 23714
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد ملایر در پاسخ به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ این بیانیه به شرح زیر است:

رهبر انقلاب: من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته ای نیز  همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا آنها با اصل انقلاب مخالفند.

 

سخنان رهبر انقلاب قبل از انتخابات آمریکا ک گفته بودند مردم از آن مرد بیشتر خوششان می آید ، چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن میکند ، بار دیگر امشب و در یاوه گویی های ترامپ نمایان شد.

ترامپ که امشب با وقاحت تمام از کلمه ی جعلی و ساخته ی صهیونیستی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج همیشه فارس استفاده کرددر اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد .

درحالی ک همه میدانند گروهک های تروریستی منطقه خاوره میانه از جمله داعش توسط آمریکا و نوکران بی جیره و مواجه آن از جمله عربستان وهابی ساخته و حمایت میشود.

ترامپ درحالی ایران را حامی تروریست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی خواند که همه ی کشور های منطقه و آزادیخواهان جهانی میدانند حضور های بشر دوستانه سپاه درمنطقه و حضور نظامی و مستشاری در کشور های عراق و سوریه در راستای حقوق بشر و مبارزه با تروریست های ساخت آمریکا بوده است.

و اگر نبود حمایت های سپاه پاسداران از کشور ها و مظلومین منطقه شاهد اتفاقات ناگوار انسانی و ضد حقوق بشر بیشتری در منطقه بودیم.

ترامپ یاوه گو درحالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی کرد ک حمایت های آمریکا و متحدانش از گروهک تروریستی منافقین ک آلوده ب خون پاک ۱۷۰۰۰شهید ترور در جمهوری اسلامی هستند بر همگان آشکار است.

 

اتحاد مردم ایران در ۲۹اردیبهشت و راهپیمایی روز قدس در مقابل تهدیدهای خارجی جلوه کرد.

وانشاءالله حضور گسترده در ۹دی روز برائت از نوکران داخلی آمریکا و ۲۲بهمن روز ازادی و استقلال خواهی مردم ایران بار دیگر این اتحاد و همبستگی نظام و مردم و نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ک کاووس صهیونیستها در منطقه است را به نمایش خواهند گذاشت.

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر ، همانند همه ی مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آنها متذکر میشویم ،  مامردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام خلیج فارس از جان خود دریغ نمیکنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت خود در این مسیر خواهیم بود.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار