نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مهر 1396 - 17:00   |   کد مطلب: 23713
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان اظهار کرد: سینماهای قدس، فلسطین همدان و بهمن ملایر در شش ماهه نخست سال جاری ۵۹۰ میلیون تومان فروش داشته اند.

به گزارش ملایری‌ها سعید شرفی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۲ حلقه فیلم در سه سینما و پنج سالن در استان همدان اکران شده است.

 

وی با بیان اینکه سینماهای موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری اقدام به اکران فیلم می کنند، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۱۲ هزار و 600 نفر به تماشای فیلم های اکران شده درسینماهای همدان نشستند.

 

وی تصریح کرد: ۵۹۰ میلیون تومان درآمد حاصل از فروش فیلم های اکران شده در سطح سینماهای همدان در این بازه زمانی بوده که از بین آن ها سه فیلم گشت ۲، نهنگ عنبر ۲ و خوب بد جلف پر فروش ترین بوده است.

 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان از کاهش ۲۵ درصدی آمار مخاطب در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد و اظهار کرد: این در حالیست که سینما در سبد فرهنگی خانوار همدانی قرار نگرفته است.

 

شرفی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فیلم های سینمایی زرد، نگار، ملی و راههای نرفته اش، سارا و آیدا و قهرمانان کوچک از سینماهای تحت پوشش حوزه هنری همدان اکران می شود.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار