نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مهر 1396 - 16:58   |   کد مطلب: 23712
مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری جشن عاطفه‌ها در دو شهر سامن و ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛تیمور کرمی‌مقدم در حاشیه برگزاری مرحله و دوم جشن عاطفه‌ها در دبستان شاهد دخترانه ملایر اظهار کرد: امسال نیز جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر» همزمان با سراسر کشور در دو مرحله در سطح کشور برگزار  شده است.

وی افزود: مرحله اول این جشن در روزهای 23 و 24 شهریورماه در سطح پایگاه‌های سطح شهر و همچنین میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر تصریح کرد: در این مرحله از جشن عاطفه‌ها مردم نوعدوست ملایر و یک موسسه خیریه از تهران حدود 200 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشتند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز همزمان با 19 مهرماه در 190 مدرسه سطح شهر ملایر و سامن با همکاری آموزش و پرورش برگزار شده است گفت: 32 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین دانش‌آموزان مدارس از قبل توزیع شده که دانش‌آموزان کمک‌های خود را در پاکت‌ها گذاشته و به صندوق‌های جمع‌آوری در مدارس تحویل دادند.

کرمی از پیش‌بینی جمع‌آوری 150 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان در این مرحله از جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: با احتساب مرحله اول جمع‌آوری کمک‌ها پیش‌بینی می‌شود کمک‌های نقدی و غیر نقدی به 350 میلیون تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 275 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در شهرستان جمع‌آوری شد تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 400 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه همه کمک‌های جمع‌آوری شده در مرحله اول جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش توزیع شده است خاطرنشان کرد: این مرحله نیز همه کمک‌ها به خود مدارس واگذار می‌شود تا بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار