نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1396 - 22:45   |   کد مطلب: 23706
مرضیه برومند به همراه جمعی از زنان سینماگر در مراسم افتتاحیه نمایش عروسکی «پرواز ۷۴۵» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین حضور خواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ اجرای این نمایش از دوشنبه 24 مهر در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌‌شود. مرجان پورغلامحسین بر اساس ایده‌ای از هادی حجازی‌فر نمایشنامه «پرواز 745» را به نگارش درآورده. داستان آن درباره دختری است که پس از سال‌ها به کشور خود بازمی‌گردد و در این مدت تمامی خاطرات گذشته خود را مرور می‌کند. پورغلامحسین به همراه 60 عروسک در این نمایش بازی هم می‌کند.

تمامی شخصیت‌های «پرواز 745» مابه‌ازای واقعی دارند و دکور نمایش هم براساس ساختمان‌ها و لوکشین‌های واقعی طراحی و ساخته شده است.

این نمایش به عنوان تاثیرگذارترین اثر جشنواره نمایش عروسکی برگزیده شد. در جشنواره فجر به دلیل نگاه خلاقانه به دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت و در جشنواره «نوردرزون» هلند به عنوان اثر برگزیده جنگی شناخته شد.

پیش فروش بلیت‌‌های این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: ‏‎طراح صحنه: رودابه کاشانی، ‏‎آهنگساز: آذرنوش خدامی، ‏‎طراحی و ساخت عروسک: مژگان ملاحسینی، گلنوش طاهری، رودابه کاشانی، نوگل طاهری، بیتا بهارلو، ‏‎بازی‌دهنده: گلنوش طاهری، بیتا بهارلو، ‏‎فیلمبردار و طراح نور: سینا رشیدی، ‏‎مهندسی صدا و افکت: حانیه موسوی، ساناز خانلری، ‏‎طراح لباس: جلیله هیبتان، ‏‎طراح پوستر و برشور: رفعت هاشمی سی‌سخت، ‏‎مشاور رسانه‌ای: گلاویژ نادری، ‏‎مشاور تبلیغات: ایلیا شمس، ‏‎ساخت تیزر: سهراب شاه‌محمدلو، استودیو "ماد"، ‏‎عکاس: نوگل طاهری، ‏‎دستیار کارگردان: نگین بهزاد، ‏‎فنی نور: آرش ایمانی،

این نمایش از 24 مهر ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار