نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 23703
گلایه‌های سرمربی ذوب‌آهن از هواداران مشهدی به مدیرعامل پدیده
قلعه‌نویی: داور پنالتی را درست اعلام کرد/ نیمه مربیان را باختم!
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی که 4 گل داشته باشد قطعاً بازی خوبی است، گفت: صحنه پنالتی درست بود و از داور تشکر می‌کنم.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر پدیده خراسان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود. بازی که 4 گل داشته باشد قطعاً بازی خوبی بود. صحنه پنالتی درست بود و از داور تشکر می‌کنم و شک ندارم که درست بود.

وی که با کنایه به سوال خبرنگاران جواب می‌داد، ادامه داد: می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم، اما اینگونه نشد. داور یکی از بهترین روزهای خود را پشت سرگذاشت و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم؛ او مدیریت خوبی داشت و در صحنه پنالتی و گل اول تصمیمات درستی گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که نیمه مربیان را باختید، عنوان کرد: بله؛ همین طور است، مهاجری از من بهتر بود و من نیمه مربیان را باختم!

گفتنی است؛ زمانی که قلعه‌نویی قصد حضور در نشست خبری را داشت در تونل با کریمی، مدیرعامل باشگاه پدیده روبه‌رو شد و نسبت به فحاشی تماشاگران به وی گلایه کرد، ضمن اینکه در نشست خبری هم در پاسخ به این سوال جوابی نداد.

قلعه‌نویی در مورد تعویض زودهنگام ایمان موسوی هم واکنشی نشان نداد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار