نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مهر 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 23679
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر گفت: با پیگیری ها و انجام اقدامات موثر فاز یک مجموعه مسکن مهر «دژچنار» در اوایل سال 97 تحویل متقاضیان می شود.

مهندس علیرضا صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای این پروژه اظهار داشت: کار این پروژه به دلیل اینکه مدیرعامل سابق این شرکت با توجه به مشکلات مالی متخلف شناخته شد و کار وی در شعبه 4 بازرسی در حال رسیدگی است متوقف شده بود و شرکت اجازه کار نداشت.

وی افزود: برای اینکه مردم و متقاضیان این پروژه بیش از این متضرر نشوند، هیئت مدیره قبلی تشکیل جلسه داده و   آقای سلیمی را به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه «دژچنار» 432 واحدی است و به دلیل نداشتن متقاضی به دو فاز  تبدیل شد.

وی گفت: 200 واحد این پروژه دارای متقاضی بوده و به همین دلیل قرار بر این شد که این بخش در فاز یک اجرا شده و هر چه زودتر تحویل متقاضیان شود و مابقی پس از تعیین تکلیف متقاضیان ساخته می‌شود.

صارمی از تکمیل فاز یک مسکن مهر دژچنار تا اوایل سال آینده خبر داد و بیان کرد: پس از تغییر مدیر عامل مشکلات درون تعاونی و چک‌های صادره ازسوی مدیر عامل سابق یکی از مشکلات اساسی این پروژه بود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده این چک ها بلا اثر شد تا مردم بیش از این متضرر نشوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر عدم نظارت‌های مهندسی را یکی دیگر از مشکلات این پروژه بیان کرد و گفت:در دژ چنار نظارت ساختمانی در سازه، برق و مکانیک انجام نشده بود و با پیگیری های انجام شده  ناظران از سوی نظام مهندسی مشخص شدند.

وی افزود: نقایص موجود در نقشه‌ها از دیگر مشکلات این پروژه بوده که این مورد نیز با طراحی‌های جدید رفع شد.

صارمی گفت: در روند اجرای پروژه  مسائل فنی زیادی از جمله ایرادات جوش ها حل شدند.

وی افزود: عایق بندی صدا در بین دو واحد و اجرای مبحث 19 و جلوگیری از اتلاف انرژی از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر  گفت: پیگیری لازم از وزارت راه و شهرسازی انجام شد تا تسهیلات 30 میلیون تومانی این تعاونی با توجه به مشکلات متقاضیان برای تأمین آورده به 40 میلیون تومان افزایش یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار