نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1396 - 12:08   |   کد مطلب: 23641
امام جمعه ملایر گفت: ناامنی ها و ناهنجاری های انسانی همچون حادثه لاس وگاس که در آمریکا بوجود می آید حاصل سو تدبیر و مدیریت حاکمیت آمریکا و کاخ سفید است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقرای در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به کشتار لاس وگاس اظهار داشت: حوادث اینچنینی در آمریکا حاصل چراغ سبز نشان دادن سردمداران کاخ سفید به جنایات  داعش و گروهک های تروریستی در کشور های اسلامی است.

وی اضافه کرد: این ناامنی ها و ناهنجاری های انسانی که در آمریکا بوجود می آید قطعا حاصل سو تدبیر و مدیریت حاکمیت آمریکا و کاخ سفید است.

امام جمعه ملایر با اشاره به حمایت‌های آمریکا از گروه های تروریستی در منطقه بیان کرد: هنگامی که گروهک های تروریستی با سابقه چندین ساله ترور در کشور هایی مثل عراق و سوریه خودشان رامزدور آمریکا می دانند و برای سیاست های مرموزانه آمریکا در منطقه کار میکنند قطعا یک روزی این تقابل در مصاف با آمریکایی ها وخالقان ترور و تروریست بوجود خواهد آمد.

وی افزود:  اجیر و مزد بگیر یک روزی از مزد و اجرتی که آمریکایی ها به آنها می‌دهند ناراضی خواهند شد و توقعات آنها روز به روز بالاتر خواهد رفت و دامن خود آمریکایی ها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام برقراری گفت: در حادثه لاس وگاس آمریکا دیده می شود که خود داعش صراحتا اعلام کرد و مسؤلیت این حادثه را بر عهده گرفتکه  نشانه ای از ناراضی بودن و بالا رفتن توقعات آنهاست .

وی گفت:ترامپ باید از این گونه رفتار ها در برابر کشور های مستقل و منطقه خاورمیانه و موضع گیری های شدید خود در برابر ایران باید عبرت بگیرد.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: آمریکا باید  نسبت به تعهدات بین الملی خود پایبند بوده و خوی استکباری خود را کنار بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار