نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1396 - 9:10   |   کد مطلب: 23629
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: هوای استان همدان امشب بین 4 تا 8 درجه سردتر خواهد شد و احتمال سرمازدگی برخی محصولات کشاورزی وجود دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ نادر پیرتاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه آسمان استان نیمه‌ابری است، اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای طی امشب صبح امروز اخطاریه‌ای به منظور اطلاع کشاورزان از سوی سازمان هواشناسی صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه دمای هوای استان امشب بین چهار تا هشت درجه سردتر خواهد شد، گفت: احتمال سرمازدگی برخی محصولات کشاورزی به دنبال کاهش دما در استان وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: وزش باد بعد از ظهر امروز شدت داشته و فردا نیز شاهد شدت وزش باد در برخی نقاط استان خواهیم بود؛ سرعت وزش بعد از ظهر در برخی نقاط 70 کیلومتر در ساعت ثبت شد.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده احتمال غبار رقیق در برخی نقاط استان پیش‌بینی شده است، افزود: طی امشب و فردا نیز شاهد رگبار و رعد برق و بارش در برخی نقاط استان خواهیم بود.

پیرتاج با اشاره به بارندگی در مناطق شمالی استان طی امروز و امشب، تصریح کرد: فردا تا ظهر نیز ادامه بارش‌های پراکنده‌ای را در برخی نقاط استان خواهیم داشت.

وی به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و یادآور شد: حداقل دمای هوای همدان در این بازه زمانی هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و حداکثر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار