فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

13. مهر 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 23628
امام‌ جمعه ملایر گفت: آمریکایی‌ها و رژيم صهيونيستي می‌خواهند ناامنی دیگری را جای داعش ایجاد کنند که آن هم برنامه تجزیه کردستان عراق است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در همدان، با اشاره به همه‌پرسی جدایی‌طلبانه در کردستان عراق، اظهار کرد: اتفاقاتی که در کردستان عراق افتاد اتفاقات خوب و مفیدی برای منطقه، کشور عراق و کردستان عراق نیست.

وی با بیان اینکه به وضوح دست بیگانه را در اتفاقات اخیر می‌بینیم، افزود: خطرات این جدایی‌طلبی متوجه کردستان عراق و کل منطقه است.

امام‌ جمعه ملایر ادامه داد: دشمنان کشورهای اسلامی همواره بر طبل تجزیه کشورها کوبیده‌اند و تحلیل آن‌ها بر این بوده که کشورهای اسلامی را کوچک‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه در این قضایا ردپای رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل را می‌بینیم، عنوان کرد: وقتی به تاریخچه حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه مراجعه کرده و این نکته را بررسی کنیم که منطقه کردستان عراق می‌تواند برای آن‌ها پایگاه نظامی باشد، کاملا معلوم می‌شود که این توطئه و نقشه زیر سر این غده سرطانی منطقه است.

وی مطرح کرد: آمریکایی‌ها دنبال این بودند خاورمیانه جدیدی را طراحی کنند که تحقق این امر در نظر این‌ها با کوچک‌سازی کشورهای اسلامی و قدرتمند منطقه محقق خواهد شد.

امام‌ جمعه ملایر تأکید کرد: از طرف دیگر هدف آن‌ها ناامن سازی کشورهاست و می‌دانند برای ایجاد تجزیه و ایالت‌های جداگانه هزینه‌های زیادی مانند درگیری‌های داخلی پرداخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن دنبال این است که مردم کشورها را به جان یکدیگر بیندازد، گفت: برای به جان هم انداختن ملت‌ها داعش را به وجود آورد، البته داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد و انشاءالله به فرمایش سردار سلیمانی جشن نابودی داعش را در منطقه برگزار خواهیم کرد.

برقراری در پایان خاطرنشان کرد: از آن جا که فروپاشی داعش محسوس شده است، دشمن دنبال این است که ناامنی دیگری را جای داعش ایجاد کند، بنابراین طرح تجزیه کردستان عراق را در برنامه دارد، کردستان عراق باید متوجه این حرکت شوم دشمن باشد و آب به آسیاب دشمنان اسلام نریزد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار