نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1396 - 9:41   |   کد مطلب: 23601
رئیس تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۴۰ گفتمان دینی با موضوع آسیب شناسی عزاداری های محرم در مساجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی   از برگزاری ۴۰ گفتمان دینی با موضوع آسیب شناسی عزاداری های محرم در مساجد و حسینیه های شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با هیئت امنای مساجد و اماکن مقدسه شهرستان ملایر و همکاری حوزه علمیه ۴۰ گفتمان دینی با موضوعات آسیب شناسی عزاداری های محرم برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری عزای عاشورای حسینی در ۳۰ امامزاده و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و هدف از این مراسم را بیان فلسفه قیام امام حسین(ع) بیان کرد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی بایادآوری برگزاری مراسم شام غریبان شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش در میدان امام خمینی(ره) شهرستان ملایر خبر داد، گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام نجفی به بیان مظلومیت امام حسین(ع) و یاران با وفایش پرداخت.

وی گفت: قیام امام حسین(ع) دارای ابعاد سیاسی و اجتماعی است و درس بزرگی به مسلمانان جهان می دهد.

حجت الاسلام گروسی قیام عاشورا را تحقق وعده نصرت الهی برشمرد و گفت: انتشار و گسترش روزافزون پیام امام حسین(ع) و در مقابل، نفرت از جبهه باطل، چیزی جز نصرت الهی و پیروزی جبهه حق نیست.

حجت‌الاسلام حسین گروسی بااشاره به فعالیت های کانون مداحان و شعرای آیینی ملایر در دهه اول محرم نیز گفت: همزمان با دهه اول محرم ضمن اعزام مداحان به محافل عزاداری سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش، در بین هیئات مذهبی مناطق روستایی و شهری کتاب و نرم افزار مداحی به مداحان اهدا و هماهنگی اعزام مداحان به هیئات مذهبی انجام شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار