نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مهر 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 23596
سردار مومنی در حاشیه بازدید از شبکه تازه تاسیس ایران کالا ضمن تاکید بر مبارزه ناجا با پدیده قاچاق کالا گفت: استفاده از کالای خارجی به منزله یک شغل کمتر برای جوانان ایرانی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  شبکه تلویزیونی ایران کالا  سردار اسکندر مومنی (جانشین فرمانده ناجا ) ضمن دیدار با دکتر اردشیر زابلی زاده (مدیر شبکه ایران کالا) از بخش های مختلف شبکه بازدید کرد.

سردار مومنی در حاشیه بازدید از واحد های شبکه «ایران کالا» ایجاد اشتغال برای شهروندان به ویژه جوانان را یکی از دغدغه های اصلی همه جوامع و دولت ها برشمرد و گفت:  پایه ایجاد شغل، تولید ملی است و  شناساندن کالای داخلی و استفاده مصرف کنندگان نیز در حفظ آن موثر است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: یکی از رویکردهای اصلی ناجا برخورد با قاچاق کالاست. چرا نتیجه برخورد با قاچاق کالا ، رونق تولید ملی خواهید بود.

به گفته این مقام ارشد انتظامی حفظ تولید ملی و پایداری اشتغال دو راهکار دارد. راهکار اول توسط ناجا انجام می شود که مبارزه با قاچاق کالاست اما راهکار دوم حمایت و استفاده هموطنان از کالای داخلی است.

وی افزود: اساس قاچاق بر ارزان بودن و کیفیت پایین است که در نهایت مصرف کننده متضرر خواهد شد.

 

سردار مومنی  در ادامه به تبیین همکاری شبکه «ایران کالا»  با ناجا پرداخته و افزود: این دو بخش مکمل یکدیگر هستند و انشاالله در آینده زمینه همکاری تناتنگ ناجا با این شبکه فراهم می شود.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تشکر از رسانه ملی به خاطر ایجاد شبکه «ایران کالا» گفت: این شبکه می تواند محصولات با کیفیت داخلی را به مصرف کنندگان معرفی کند  از اینرو تولیدکنندگان نیز باید ضمن مغتنم شمردن این فرصت، بر کیفیت محصولاتشان بیفزایند.

انتهای پیام /

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار