5. مهر 1396 - 8:23   |   کد مطلب: 23576
فعالان صنعت منبت و هئيت مديره بازار بزرگ مبل ملاير طی نشستی از زحمات معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير و کارکنان فرمانداري تجلیل کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛  معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير در ديدار با فعالان صنعت مبل و منبت شهرستان، ضمن تسليت ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش اظهار داشت: ما هر چه داريم به برکت خون شهيداني است که از نهضت عظيم عاشورا الگو گرفته اند.
عبدالعظيم رضايي ضمن گرامیداشت مجاهدتهاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر اين مجاهدتها و از خودگذشتگي ها نبود ما هرگز به اين جايگاهي که هستيم، نمي‌رسيديم.
وي با تقدير از زحمات همه کساني که براي ثبت ملي منبت و برگزاري جشنواره «ملایر؛ شهر ملی منبت ایران» تلاش کردند، بيان داشت: براي ثبت شهرستان ملایر به عنوان شهر ملي منبت و برگزاري جشنواره بزرگ مبل و منبت زحمات زيادي کشيده شد و افراد زيادي در اين کار سهيم بودند.
وي با اشاره به زحمات اعضاي هئيت مديره بازار بزرگ مبل ملایر افزود: همه اعضا تلاش هاي فراوان و دوندگي‌هاي زیادی داشتند تا اين اتفاق به ثمر بنشيند که اين امر قابل تقدير است.
فرماندار ملاير بيان داشت: در هر شهري که مي رويم اين موفقيت را براي شهرستان ملاير بسيار با ارزش مي دانند و از اين حيث جاي خوشحالي دارد.
رضايي با تقدير از بيژن شهبازخاني ادامه داد: وی در ثبت ملي و همچنين در پخش تيزرهاي مربوط به مبل و منبت شهرستان در صدا و سيما زحمات زيادي کشيد.
وي خاطرنشان کرد: بخشي از تيزرها نيز قرار است در ماه هاي منتهي به پايان سال 96 و همزمان با مسافرت مردم پخش شود که بايد از همين حالا به فکر بود.
وي با بيان اينکه کار فرمانداري نظارت و ایجاد هماهنگي بين دستگاه هاي مختلف است، بيان داشت: در اين جشنواره با توجه به گستردگي کار و اينکه بحث آبروي شهرستان در میان بود، همه کارکنان فرمانداري وارد ميدان شدند و پيگيري هاي لازم را انجام دادند.
وي در پايان بيان داشت: ثبت ملي منبت شهرستان کمک خواهد کرد تا آيندگان نيز از آن نفع ببرند و اين يک ارزش ملي، اجتماعي، ديني و اقتصادي است که به عنوان باقيات و صالحات خواهد ماند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار