2. مهر 1396 - 7:56   |   کد مطلب: 23550
تئاتر صحنه ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» به نویسندگی مهدی مهدی آبادی و کارگردانی مهدی روزبهانی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به نمایش در آمد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مدیر گروه نمایش «یاس کبود» و کارگردان این نمایش گفت: تئاتر صحنه ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» را برای شرکت در جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان همدان آماده کرده ایم و  امیدواریم با نقش آفرینی خوب و تلاش عوامل بتوانیم بعد از بازبینی کارشناسان تئاتر، جواز شرکت در این جشنواره مهم را به دست آوریم.
مهدی روزبهانی با بیان خلاصه ای از داستان این نمایش عنوان کرد: آلیس که در فکر برآورده شدن آرزوهایش است، در رؤیای خود به همراه خرگوش سفید به سرزمین عجایب سفر می کند که در راه با اسطوره های کهن نقاط مختلف دنیا مواجه و در نهایت یک شاهزاده ایرانی که اسفندیار پسر گشتاسب است به او کمک می کند تا دریاچه ای با ساحل طلایی را پیدا کند و پری دریایی را ببیند که...
وی با معرفی عوامل نمایش، گفت: در این نمایش بازیگرانی شامل فروزان حسینی، سید مهرداد کاووس حسینی، مهدی روزبهانی، محمد محسنی، حامد زنگنه، محسن حیدری، مهشید صارمی، محمد جواد خالقی، امیر محمد رضایی، و محدثه یاری به ایفای نقش پرداختند و امید انصاری طراحی صحنه و لباس، مهدی فتحی آهنگساز، امید انصاری طراح گریم، فروزان حسینی به عنوان مجری گریم، فریده همایی به عنوان مترجم، کار ساخت عروسک با امیر بیگی، نورپردازی با صالح حیدری، موسیقی و افکت با راضیه روزبهانی بود.
وی افزود: مدیریت صحنه نمایش بر عهده حامد زنگنه، عکاسی با مریم روزبهانی، شعر با خانم خراسانی  و طراحی پوستر و بروشور نیز با شبیر ترابی بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار