نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مهر 1396 - 20:30   |   کد مطلب: 23541
رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: همدان با والیبال می‌تواند در بالاترین سطح حرف برای گفتن داشته باشد اما متأسفانه نبود اسپانسر والیبالیست‌های آن را مجبور به رفتن از استان کرده است.

به گزارش ملایری‌ها کریم ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوانان و مسابقات مینی‌والیبال به میزبانی سالن فردوسی همدان اظهار کرد: جشنواره والیبال نوجوانان استان همدان و مسابقات مینی‌والیبال طی دو هفته با حضور تیم‌های مختلف و به همت هیات والیبال استان با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

وی تصریح کرد: مسابقات مینی‌والیبال با حضور 12 تیم طی دو روز 24 و 31 شهریورماه در سالن فردوسی برگزار شد که تیم‌های هفت تیر، فردوسی و سرو قامتان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات والیبال استان همدان عنوان کرد: جشنواره نوجوانان هم با حضور هشت تیم روزهای 23 و 30 شهریورماه برگزار شد که فردوسی یک عنوان قهرمانی را کسب کرد و عناوین دوم و سوم به ترتیب به فردوسی دو و باشگاه کارگران رسید.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت والیبال همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 5 هزار نفر والیبالیست رسمی و سازمان‌یافته و دارای بیمه ورزشی در استان ‌همدان داریم که تقریبا نیمی از این افراد را آقایان و نیمی را بانوان تشکیل می‌دهند.

ملکی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی داریم و برگزاری جشنواره‌هایی همچون مسابقات نوجوانان به این امر کمک شایانی خواهد کرد، گفت: نگاه هیات والیبال همدان نگاه به پایه است و خوشبختانه در این راه قدم‌های خوبی برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه همدان با والیبال می‌تواند در بالاترین سطح حرف برای گفتن داشته باشد اما متأسفانه نبود اسپانسر والیبالیست‌های همدانی را مجبور به رفتن از استان کرده است، افزود: با نگاه پایه‌ای می‌خواهیم در زیرگروه با هر کیفیت از بازیکنان بومی استفاده کنیم چون هم برای استان ماندگار خواهد بود و هم ‌بار مالی کمتری خواهد داشت.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار