نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1396 - 8:31   |   کد مطلب: 23478
حجت الاسلام آزادی خواه گفت: هر سال در شروع سال تحصیلی در زمینه نوشت افزار با مشکلات زیادی رو به رو هستیم چرا که هم خود نوشت افزارها وارداتی هستند و هم پیام هایی که بعضا بر روی آنها چاپ می شوند اشاعه کننده فرهنگ غیر اسلامی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای تبلیغ استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با تشکر از فعالیت های انجام شده در حیطه فرهنگی گفت: برگزاری این جلسات زمینه ای برای آبادی فرهنگی در جامعه است.

وی دریافت نتیجه بهتر را حضور تمامی دستگاه های مربوطه دانست و بیان کرد: مساله فرهنگ مساله ای مهم و حیاتی است که باید همه مسؤولان با اعتماد و همدلی برای نهادینه کردن آن فعالیت کنند.

نماینده مردم ملایر اطلاع رسانی درست را حق مردم دانست و افزود: مردم باید با راهنمایی مراکز فرهنگی به سوی فرهنگ اسلامی متعالی حرکت کنند و این امر نیازمند رفتار دقیق تشکیلاتی است.

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان این که الزاما نباید در هر جلسه یک دستورالعمل داشته باشیم، ابراز کرد: گاهی نیاز است برای یک دستور العمل چندین جلسه برگزار شود تا به نتیجه برسیم و سپس به سراغ موضوع بعدی برویم.

وی با تاکید بر اینکه سطح شورا باید در زمینه راهبردی بماند، گفت: شورا وظیفه اش سیاست گذاری است و انجام کارهای اجرایی را باید به ارگان های زیر مجموعه خودش محول کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر سال در شروع سال تحصیلی  در زمینه نوشت افزار با مشکلات زیادی روبه رو هستیم چرا که هم خود نوشت افزارها وارداتی هستند و هم پیام هایی ها که بعضا در روی آنها چاپ می شوند اشاعه کننده فرهنگ غیر اسلامی است

وی ادامه داد: اگر مسؤولان در این زمینه ورود کنند با کمک شرکت های دانش بنیان و مراکز فرهنگی می توان این تهدید را به فرصتی عالی تبدیل کنیم./

دیدگاه شما

آخرین اخبار